elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg fullammer min 12 uker gamle jente. Minst en gang om dagen renner alt (virker det som) ut igjen, det virker som hun spyr det ut enn vanlig gulping. Kan det ha sammenheng med at hun har fått for mye mm?
Gjest Ut på tur Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Vi var en del hos hs pga dette da vår var omkring 4 uker. fikk dengang beskjed om at det ikke hadde noen sammenheng, men det kan jo endre seg når de blir større
Venternummertre <3 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har en gutt på 5 uker som fullammes, og han gulper opp "alt" innimellom. Det kommer mye og fort, nesten som han spyr det opp som du sier... Han tømmer puppen før han event. får den andre, så det er ingen på helsestasjonen som kunne gi noe godt svar (de trodde jeg byttet pupp før den var tom, slik at han bare fikk råmelk, men den gang ei). Men en av jordmødrene på føden/ barsel sa det var umulig å forspise seg på morsmelk, så kanskje de bare gulper opp "overskuddet"? Lillegutt spiser hvertfall utrolig mye av og til, så det er ikke rart om noe kommer i retur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå