Gå til innhold

Flere som fikk mindre besøk og oppmerksomhet med nr.2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli irritert....

Med førstemann var d besøk både titt og ofte den første tiden av samboers slekt, men nå er det gått over 5 uker siden babyen ble født og ingen av de har vært her! Det er lenge siden de har sagt at de skal ta seg en tur, og jeg har sagt at d er bare å komme! Ikke har de barn eller gjør andre ting som gjør at de ikke har tid til å komme.

.....i går tok jeg opp barselbakst fra frysern og spiste den selv i protest....de skal jammen meg ikke få noen servering fra meg nei tenkte jeg for meg selv! Hehe......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi!

bare vent til du får nr 3 eller 4!!

Vi fikk nr 3 for snart 4 uker siden, og har omtrent ikke fått en eneste barselgave. 1. mann fikk i bøtter og spann........

Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Da jeg fikk nr 2 kom ingen å besøkte oss på sykehuset, ingen sendte blomster eller gaver eller noen ting. Ingen kom på besøk heller. DA kjente jeg barseltårene presse på...

Men kos deg med barselbaksten du ;) Og kjøp heller noe fint til beibisen selv :) Det gjorde jeg!

Skrevet

Huff så trist :( håper det kommer noen til deg snart da :)

Kanskje de tror at du trenger å hvile deg så sant du kan :)

Nei ingen forskjell her, fikk like masse besøk og gaver til alle mine 3 :)

Så jeg ble overfylt :):)

Skrevet

Ble ordentlig trist av å lese innlegget ditt, et barn er et mirakel uansett om det er nr 1, 2,3 eller 10 i søskenrekka. Må si jeg føler med deg, og ja, spis opp hver smule av barselbaksten!!! Merket selv at nr 2 fikk noen færre gaver enn nr 1, men den nærmeste familie var heldigvis like glad og stolt som da eldstemann ble født.

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Blir lei meg av å lese dette.

Vi har fått vår første og får nesten ingen oppmerksomhet.

Neste ikke besøk på sykehuset eller hjemme osv. Er faktisk aldri noen på besøk her.

Vær glad du får litt

Skrevet

det er dårlig gjort egentlig at de ikke bryr seg med å komme. For det er jo et like stort mirakel nr 2,3 ,4 osv som førstemann. jeg er gravid med nr 2 og for meg er det et mirakel at jeg er så heldig at jeg kan få flere enn 1 barn, tenk å være så heldig at enn kan gi den første søsken. Jeg har aldri tatt det som enn selvfølge at jeg kunne få barn, enda jeg ikke en gang strevde med å bli gravid noen av gangene. Lillegutt er et mirakel og det blir nr 2 også. Alle barn er store mirakler som er verdt like mye uannsett hvor i søskenflokken han/hun er født. Kos deg med baksten din du det fortjener du og kos deg masse med babyen din. Så kan de bare sitte hjemme der og ikke gidde noe, det er deres tap at de ikke har sett på en nydlig liten baby

Skrevet

ja.. samme her.

men vi har mange søsken da, så vi får en del gaver.

men med storesøster som vart født i fjor, fikk vi 75 gaver med dåpen.

altså 75 takkekort.

men lillebror som kom i år.. 31 gaver med dåpen..

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Å. De har ikke engang vært der en gang. Leste litt fort og trodde du sa det var 5 dager

Dårlig av de.

Skrevet

og ja.. når vi får besøk vil alle leke med storesøster. og knapt holde lillebror.. for hun er jo dem morsomme. :(

Skrevet

Sånn var det her også :-/

Skrevet

Virker ikke slik. Sist hadde jeg besøk hver dag utenom 1 de 2 første månedene. Nå har folk begynt å komme før tulla er ute=0) syntes det er på tide hun kommer visst hi hi =0) Er 9 dager over i dag så jeg er enig med de =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...