Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke mitt forum ennå, men om en halv månde. ;o) Men lurte på om dere er begynt å gi barna deres lett melk? Jeg ammer fortsatt, men tenker jo å slutte om en stund. Jenta mi liker ikke mme så vil la henne gå over til lett melk. Hvor tid har dere gjort det? Hvor gammelt var barnet? Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mitt forum enda heller men ;)

Jeg begynte når han var 10 mnd.. Siden jeg ikke amma så mye lenger, og ville begynne med melk før jeg slutter..

Skrevet

Dytter denne. Håper på flere svar om hva dere har gjort. ;o)

Skrevet

Jeg begynte med yoghurt da han var 10 mnd og melk da han var året.

Men så fikk han morgenpupp til han var 13 mnd da.

Liker hun ikke mme kan jeg ikke se at det skal være noe i veien med å begynne med vanlig melk når hun nå er 11.5 mnd. Bare ta det rolig og forsiktig i starten.

Skrevet

Jeg har prøvd med litt kumelk til brødmåltidet men han liker det ikke. Men det har heller jeg aldri gjort så jeg ser ikke på det som et problem.

Bare ungen din får nok jern, så er det ikke noe i veien for å prøve litt. Men unngå å gi det til grøt eller annen jernrik mat da det hindrer opptaket av jern.

Skrevet

Jeg begynte å gi litt melk når han nærmet seg ett år. Litt til brødmåltidet, og blandet det med mme i flaske. Her har overgangen gått smertefritt, men nå skal det sies at han spiser og drikker alt han får servert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...