1+1=2+1+x Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jenten min er 4 mnd. Hun sov natten gjennom fra 1,5 mnd alder... Nå er hun blitt forkjølet - Og er oppe 2-3 ganger om natten (lenge)... sutrer og griner. Tror dere dette går over av seg selv... eller bør jeg begynne å gi grøt? Er jo redd det skal vedvare.... men tror det er pga. tett nese. Noen andre som har opplevd drastiske endringer i søvnen til småsyke babyer? Er ikke meningen å syte altså... Får jeg har ingenting å syte av, er jo mamma til en helt fantastisk jente )
Gjest Ut på tur Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Har du prøvd med nesespray ? Saltvans spray virker ikke alltid er min erfaring, men til gjengjeld kan du gi så mye du vil så lenge du vil Det finnes også "skikkelig" nesespray til babyer, følger du pakningsvedlegget nøye skal heller ikke det være farlig
1+1=2+1+x Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Har brukt en sånn skikkelig nesespray... funket dårlig. Hun sover jo bra på dagen, da sover hun ute. Men vil ikke legge hun på verandaen om natten. Har lagt bøker under sengen slik at den er skrå... men ser ikke helt effekten;(
blittmamma07 Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 jeg husker venninna mi fikk et tips om å legge en oppskåret løk på rommet de lå å sov. tror det skulle ligge i en skål med vann, men er ikke helt sikker. det funket for hennes to jenter. kanskje noen andre her vet mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå