☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Synes dere at det hjalp? Eller var det helt bortkastet?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Fikk akupunktur. Vanskelig å si om jeg syntes det hjalp. Tror det fjernet smertene i ryggen, men la da bedre merke til smertene nede i magen Men ble veldig opphengt i at jordmor skulle sette nålene og til tider irritert av dette. Men hadde nok prøvd det igjen før annen smertelindring.
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Har prata med ei som både har født med og uten akupunktur! Ho skrøyt veldig av akupunkttur, følte seg mye mer med og våken under fødselen, opg fikk smertelindring av det! Men ulike ting virker jo ulikt på forskjellinge mennesker så er vel ingen garanti for at det er bra for alle! Jeg har lyst til å prøve det...jobber bare med å overvinne skrekken min for nåler;)
metteflette Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde akupunktur forrige gang og syntes det hjalp masse!! Helt klart det jeg skal ha igjen nå
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 fikk akupunktur forrige gang, men hjalp bare på den måten at jeg fikk slappe av og sluttet å skjelve...smertene var like sterke som før, men jeg sluttet å dingle med beina uten at jeg ville det sjøl:)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 fikk nåler i huet jeg,hjalp meg ingenting desverre...
likkjepetra Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Fikk nåler i hodet og hendene. Synes vel ikke det hjalp noe, men vil gjerne prøve denne gangen også. Vet jo aldri, kan være det virker annerledes nå...
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde stor glede av akupunktur for å sette i gang fødselen, men det jeg fikk under fødselen fungerte overhode ikke.. Så det endte med at jormor fjerna nålene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå