Gå til innhold

jeg har så vondt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under ribbena på begge sidene. Er umulig å sove om natta, holder på å gå fra konseptet!! Er det noen råd eller tips eller trøstende ord å få fra noen?? Har også vonde kynnere hele natta og når jeg snur meg i senga kjennes det som om magen skal sprekke..er i uke 36.. Klarer ikke mer... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..ikke for å skremme deg..men smerter der du beskriver, som ikke er pga spark, kan være symptom på svangerskapsforgiftning.

Da skal du også i tillegg ha økt blodtrykk, proteinurin og ødem/hevelser...har du dette, kontakter du lege eller jordmor og spør..

Skrevet

neida, var til legen for to dager siden. Har ingen ødemer, bt-et er fint og urinen var normal.. Men magen er diger og har ikke sunket ned noe som helst. Er værst når jeg spiser, så i dag klarer jeg ikke spise noe som helst..

Skrevet

Vet ikke hva det kan være jeg, men syns at hvis du har kraftig vondt, så tar du kontakt med enten lege eller føden.

God bedring og lykke til!

Skrevet

det er babyen som presser , for den har ikke mer plass igjen , og den vokser tydligvis enda, siden du har så vondt , jeg er så øm der noen ganger jeg og at jeg har lurt noen ganger selv, men be om en ultralyd, så du ser at alt er bra, og det roer deg og,;)

Skrevet

Uffda.... Det er kjedelig å ha så vondt mot slutten, men jeg kan trøste deg med at om ikke så altfor lenge vil magen din synke litt:o) Da blir ikke trykket opp mot ribbena så stort.

Få mannen din til å massere magen din litt med en krem. Det synes ihvertfall jeg er deilig (ikke at mannen gjør det så ofte da.... hehe.. men det funker å klemme og smøre litt på magen selv også).

Skrevet

hei. Tusen takk for svar!! Ble faktisk litt bedre når jeg tok av BH-en:-) Men er fortsatt så stram og øm.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ,jeg gleder meg til fødsel og rier og smerte:-) He he he....

Skrevet

Herregud jeg har det sånn jo og jeg er 29+3, har lurt litt på det men har ikke tenkt i de baner. Jeg har det også bedre når jeg tar av bh'n og jeg gleder meg villt til at magen synker og jeg kan puste igjen *sukk*

Skrevet

Jeg har veldig vondt på høyre side ved ribbeina...kjennes ut som noen stikker meg der med kniv..men mener det er rompa..for om jeg presser ned der det er vondt så går det over...

er 38+4 i dag- så håper det snart tar slutt!!!

Skrevet

Sånn vondt har jeg også! 9 dager igjen til termin nå, men det har vært sånn i ca 3 uker... Det som hjelper meg er å ta en varm dusj og legge med rett etterpå og smøre magen før jeg sovner.... passe på å ha nok støtte "rundt" sidene av magen (myke store puter) siden jeg ikke finner noen behagelige stillinger å ligge i, kjennes som jeg skal revne...

Skrevet

men leste på babyverden i går at det va helt normalt. har også hatt veldig vondt, men slo meg egentlig til ro med det som stod der inne. har termin om 3 uker,

se på babyverden på uke 36 eller 37( vett ikke heilt ka uke eg e i)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...