sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Blir helt himmelfallen, jeg ( er ikke det et fint ord?). Men ærlig talt damer, hittil i dag er folk kritisert for å støtte unicef, for ikke å støtte, for å ønske at ting rettes opp i det norske samfunnet først, og så blir noen kritisert for å mene at ting ikke fungerer som det bør i det norske samfunnet. Hun som har bestemt seg for ikke å kjøpe nye klær på et år får meldinger om at alle ikke har den muligheten pga graviditet ol. Men hun sa da ikke noe om det? Hun kritiserte vel ikke at ikke alle her hoppet på den idéen? Deretter får en her kritikk fordi det er én bestemt kvinne hun ønsker å gjøre noe for - fordi det gagnet bare ett menneske/ en familie???? Så får vel jeg masse kritikk også. Men jeg forstår ikke, kan man ikke se en sak fra flere sider? Kan man ikke ønske å støtte f eks unicef - og ønske at eldreomsorgen i Norge blir bedre? Kan man ikke ønske å støtte et menneske som virkelig berører deg? Uten å få dårlig samvittighet for at du velger det? Kan man ikke kjøpe seg MASSE nye klær etter en el flere graviditeter, men likevel synes det er en super beslutning hun tar, hun som ikke skal handle på et år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå