Makkapakka Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har kjøpt "lammeskinn" (sikkert falskt, men det kjennes deilig og mykt ut i alle fall) fra Barnas Hus. Det er gulaktig og koster ca 400-500 kr (husker ikke helt). Det står at det kan vaskes på 30 grader. Er det noen av dere som har samme skinn og som har vasket det? Hvordan blir det etter vask? Bl.a blir ulla "klumpete"?
fox`y Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 jeg kjøpte mitt på barnas beste,sikkert d samme tenker jeg.samme pris iallefall..har vasket mitt på 30 grader i maskin mange ganger(brukte d til elstemann oxo) å jeg er superfornøyd,.har ikke merket noe til klumper å slikt næi.. vist du opplever d så er d bare å børste d.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Falskt?? Det står da bakpå skinnene at det er lammeskinn!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hvorfor tror du at det er falskt? Skinnene som selges rundtomkring f.eks. IKEA er ekte sau det også, men det er behandlet på en helt annen måte etterpå enn dyre skinn som selges til babyer. (Kjemikalier, bleking, langhåret.) Barnas hus-skinnet er nok ekte ja, men jeg vet ikke hvordan det er behandlet.
Makkapakka Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har alltid trodd at sånne skinn var veldig dyre, så jeg synes 400-500 kr virker så billig. Men det kan godt være at det er ekte altså. Kjennes jo sånn ut. Men det står ikke bak at det er ekte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå