Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Nå har altså Posten rota vekk noe igjen, og siden det ikke er en registrert sending har de da antakelig ingen som helst tanke om at de kan ha et ansvar. Helvete så inderlig hente Posten og alt dens vesen og alle dens gnisure ansatte - de som ikke er sure kan få leve.
Gjest -<<- Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Det blir ikke mange. Som får leve, altså.
Diva Muffin Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Faens posten! I fjor bestilte jeg vitaminer fra Proteinfabrikken (høres ikke Proteinfabrikken ut som et sted der 14 polakker står og ronker rundt en beholder egentlig...?) Vitaminene kom aldri, men det gjorde inkasso på returporto. Tidligere i år bestilte jeg tøy. Da fikk jeg beskjed om at de ikke kunne levere bestillingen min før jeg hadde betalt returporto på siste pakke, som jeg aldri fikk hentelapp på. På tirsdag var jeg på posten, siden jeg hadde fått en hentelapp. Pakken var ikke kommet, så jeg måtte prøve dagen etterpå. På lørdag dro jeg igjen for å hente pakken, da kunne de fortelle at den var pakket i feil container, og lå på en kiosk i andre delen av byen. Jeg måtte dra dit og hente den. Jeg er så driiitlei av å må forklare til folk at det er posten som ikke eier rutiner, det er ikke akkurat slik at man blir trodd uten videre. Og selvsagt er det jeg selv som må ringe inkassoselskapet, det skulle vel bare mangle.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Som du ser av mitt innlegg var det også nærmest som en blindtarm av en etterslengt ettertanke, i tilfelle.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Vel, den lokale posten husker meg dessuten fra sist runde hvor jeg hoppa opp og ned på dem med spikerstøvler, så jeg kan ikke se at det blir den gode julestemninga når jeg kommer meg dit ned. Men jeg har tenkt å starte pent, så får vi se.
Süsse Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Her kommer posten på döra med pakker hele tiden og er så snille.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Forøvrig vil jeg ha store vanskeligheter med å få bildet av polakkene ut av hodet igjen,
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Det er fordi du er patologisk støverfetisjist, Süsse, hvilket forøvrig er sjarmerende, men Postmann Pat venter nok bare på at du skal ta dem på!
Süsse Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Det har värt mange pakker etter stövlettene. Tror jeg må begynne å jobbe snart eller stenge internett...
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Da ville jeg definitivt stengt internett.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 Å ha jobb er langt mer plagsomt enn ikke å ha internett.
Tally Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Synes ikke Posten er så ille til vanlig,men det er surt når man blir utsatt for rot. Tror ikke at det blir så mye mer rosenrødt med private aktører. Vi skulle sende en pakke fra England mens Royal Mail var i streik og sjekket ut aktuelle firmaer. Pakken var som en stor konvolutt på ca 1 kg og skulle til Norge. Billigste alternativ var nesten 400 nok og dyreste ca 700,- Trenger jeg å si at behovet for å sende pakken plutselig ikke var så stor...
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #15 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, jeg er helt imot private aktører her som på de fleste andre områder, men har veldig tynnslitt tålmodighet med Posten om dagen. To sendinger borte og en ukelang glitrende oppvisning i manglende kundebehandling er i overkant på et halvår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå