Gå til innhold

redsel/fobier hos spebarn, hav reagere din(e) på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset har vi hatt et par måneders "kriging" når lua skal på, skriking og fekting med armer og ben, hun er nå 4,5 mnd og reagere ikke lengre:)

Oppdaget i går at hun ble redd av lyden av aluminiumsfolie.. hehe

Jeg var redd lyden av støvsuger en periode da jeg var baby.

Hvilke andre "fobier" har dere hørt om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min på snart ett har bestandig likt lyden av støvsugeren, men da han var liten ble han kjemperedd hevr gang noen nøys.

Skrevet

Jenta vår skvetter skikkelig hver gang gubben hoster eller nyser. Skjønner henne godt jeg, for det er en jævl...høy lyd. Har bedt han dempe seg, så nå flyr han på et annet rom ved anfall av nys eller hoste

Skrevet

Morsom tråd!

Her i huset var det først redsel for nysing. Støvsugeren er ikke så populær, men har blitt mer venn med den etterhvert.

Men å bli vaska i ansiktet etter at hun har spist er helt pyton. Hun blir skikkelig sinna på meg når jeg prøver.

Skrevet

Og blenderen... Dårlig med smoothies her i gården....

Skrevet

junior her på 4 mnd støkker til hver gang bikkja rister seg...Og han HATER den der sangen om hun lille jenta som har fått en teddybjørn.. he he

Skrevet

Middelaldrende menn med skjegg!!!

Skrevet

Sønnen min på 4 mnd HATER å ta på genser. Så fort jeg begynner å ta armene inn blir han helt hysterisk. Uansett hvor forsiktig jeg er.

I tillegg begynner han å grine når storesøster griner. Det ser ut som han blir lei seg fordi hun er lei seg. Søte små:)

Skrevet

Her var snuppa livredd støvsugeren, men etter at jeg støvsugde med henne på armen og snakket positivt til henne så går det greit nå :) Slipper å ha henne med meg heldigvis...for det er jaggu tungt!!

Og så er hun livredd fløytelyden i sånn, bursdagsfløyte i papir som ruller seg ut når man blåser i den og fløyter på slutten....om dere skjønner hva jeg mener hehe

Skrevet

Han vår starter å hylgrine når han skal ha på seg lue, og kommer det nys i fra meg så går munnen nedover og han starter å gråte sårt...hehe...

Ellers har vi en hund som er redd støvsugeren, stoler, poser som lager lyd og matskålen sin til tider (!). Og han klikker på gamle damer og syklister som går på sykkelstien utenfor huset (ok, jeg er litt ute på jordet nå, men han er jo som en liten baby for oss han også da! =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...