*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Noen som har erfaring med tester fra billigtester? tar det lang tid fra man bestiller til de kommer i posten?
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2007 hva slags tester anbefaler dere? har ingen erfaring med el-tester enda.. hvor ofte, og når i syklusen tester dere..?
Babyønske �� Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 De er kjappe med å levere. Bestiller man innen kl 4 blir de sendt samme dag. Det kjappeste jeg har fått de levert på er 1 virkedag i mellom bestilling og til de lå i postkassa. Sist bestile jeg eggløsningstester, de kostet 199,- dvs 1 krone under tollgrensa, da hadde de mest trolig vært stoppet i tollen for sjekk, så da tok det en uke. Så mye avhenger av postens effektivitet.
Jippi! Maibaby! Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 De kommer i løpet av en til to dager (bestilling før klokken tre eller noe sånt sendes samme dag, etter det sendes de neste dag). Kjemperaskt og bra.
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 oK, takk for svar! Bestiller noen i dag da tror jeg
Babyønske �� Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Svarer igjen jeg, såg ikke de siste spørsmålene dine. Jeg anbefaler CB digital, den er den enkleste å tolke. Så slipper man den tvilen om den er/har vært positiv. Det skal holde å teste en gang om dagen, og det er anbefalt å teste på ettermiddag kveld. I bruksanvisningen står et skjema der du kan finne ut hvilken dag du skal begynne å teste ut i fra sykluslengden din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå