Milli77 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er forsåvidt veldig ny her inne,men lurer på om noen kan gi meg noen gode råd.Vi har nå 3 barn,eldste er 13,mellomste 9 og minste på 3.I utgangspunktet var jeg ferdig,men baby feberen har kommet for fullt igjen.Mannen min vil ikke,og ihvertfall ikke enda."Sukk"Når det er nevt har jeg bare opplevd litt dramatiske fødsler,første kom 2mnd før tiden,men gikk over all forventning,mellomste var stor(siden jeg har diabetes) og lå med sete ned,fødselen stoppet opp,og det ble hastekeisersnitt,hun ble født med hull i hjertet som lukket seg fort,og er ellers helt frisk,sistemann var det værre med hun veide nesten 5 kg,og stod regelrett fast,hun var hjertedød da de endelig fikk henne ut,men de klarte å redde henne,hun fikk også en skulderskade,men det har også gått meget bra.Så jeg vet ikke om han kansje har fått angst,at det er derfor han ikke vil?Selfølgelig tenker jeg også mye på det,men hvis jeg hadde blitt gravid igjen ville jeg spurt om planlagt keisersnitt.Jeg har jo noe å slite med og det er at jeg er en del overvektig,og i tilegg denne diabetesen,så kansje er det riktig å bare høre på mannen min?Dette er ikke noe greit,jeg har lyst på nr 4:-(
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 det er et eget forum som heter "mannen ikke klar" eller no, sikkert noen der inne som kan svare deg! lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå