F-mor Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg og min søster gjennopptok kontakten med et jevngammelt søskenbarn av oss for 1års tid tilbake. begge parter synes det var kjempe hyggelig og vi har møtts noen ganger og hatt det veldig trivelig. I sommer fikk dette søskenbarnet av oss baby og jeg og søsteren min har kjøpt en liten gave. Har to ganger prøvt å avtale tid til å komme, men det passet ikke der å da. Noe jeg forstår kjempegodt. 3 barn og en mann som er borte i ukene. Så at hun har det travelt har jeg full forståelse for. Saken er den at nå har gaven ligget hos meg i 2mnd, og jeg er fristet til å sende den i poseten, men min søster mener det er frekt! Vi har kjøpt et lammeskinn og jeg vil jo gjerne at babyen skal kunne bruke det i vinter.... Så spørsmålet er om jeg kan skrive noe slikt som hei, nå har gaven til XXX ligget her så lenge, så jeg sender den i posten slik at dere kan få bruke den i vinter. Så håper jeg at vi kan møtes når tid og anleding byr seg. Klem fra XXX Har skrevet et fint kort med fine ord som jeg legger med.. Frekt??
Stratos med 3 barn Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Forstår ikke hvorfor det skulle være frekt jeg da men......
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Er vel ikke frekt det.
F-mor Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Søstra mi merer det er frekt fordi søskenbarnet vårt kansje får dårlig samvittighet og føler hun må be oss....
Ouagadougou Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 kan ikke skjønne at det er frekt i det hele tatt. Koselig, ikke frekt.
klg,2 boys now:) Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 nei syntes ikke det er frekt.bedre at hun får den når hun har bruk for den.men kan ikke en av dere bare kjøre innom å levere hun den?si bare at du stikker innom å levere pakken å at dere kan komme på lengre besøk når det passer sånn:)
Smellt P. Tjukka Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Send det i posten , en så fin gave bør ikke ligge ubrukt !
♥binna♥ Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Ikke frekt men lurt. Tror selv jeg ville droppet ordlyden"nå har gaven ligget her så lenge.." og heller skrevet enkelt og greit "Sender deg gaven slik at dere får bruke den i vinter/ta den i bruk når kulda setter inn" eller noe lignende. Og så noe om at vi møtes slik du har skrevet.
rosa og en blå Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 åå.. kjempe koselig.) eg skulle ønske att alle mine venner\fam gjorde det i steden for å komme busande inn titt og stadig.. (eg tuller litt) men eg orker ofte ikke besøk selv.. vil bare slappe av når barna endelig sover. og travelt å må snakke høyt over skrika til beibn. og bor dere lang borte frå hverandre så må dere liksom sitte på besøk i mange timer og de kan jo være travelt.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 nei herregud..ikke frekt i det hele tatt...
hit og dit Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Frekt nei. Det er heller sunn fornuft. Er det krise for søstra di så kan dåke inkludere i brevet at du forstår godt at det blir travle dager med tre barn og mann som er borte i vekene.
Kamomille Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 absolutt ikke frekt! Vi sender ofte barselgave i posten til de som bor litt unna oss. Kan ikke forvente at alle orker å ta imot masse besøk etter fødsel! Men ville nok ikke skrevet: "nå har gaven til XXX ligget her så lenge..." DET ville jeg oppfatte som frekt og en måte å gi barselkvinnen dårlig samvittig het på for at dere ikke har blitt bedt....
___ Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har altid synes det var mest stas med gaver som kommer i påsten jeg. Ergrer meg grønn over at svigerforeldrene mine ikke vil sende noen ting, bare ta med ting når de likevel kommer. Send gaven i posten. Det er bare ekstra hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå