Gå til innhold

Noen som skal føde 15-20 dec i Ålesund?


Moniquea

Anbefalte innlegg

Jeg har termin den 20, men har en stygg misstanke om at jeg får noen dager før tiden. med nr to.. Og av en eller annen grunn har jeg bitt meg fast i den 15.. Merkelig det der. Men uansett, første gangen jeg var inne, kjente jeg ingen, og det kunne jo være litt greit å kjenne noen andre som faktisk venter baby i de tider, i ålesund eller omegn. Selv bor på på skodje, men avstandene er jo ikke de største..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.. Jeg har termin 23.des. Er førstegangsfødende, så håper på å gå over nyttår.. meeen har vel ikke så mye en skulle ha sagt om d. Kommer vel når den er klar :o) Bor også på skodje :o) Flyttet hit for ca. 1 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er vi flere outsidere her inne altså :)

Begynte nesten å tro det var "bare" meg her.. kanskje du har like god flaks som meg og er opptatt heeeele julaften ;)

 

Annyway, vil du væremed å opprette noe kontakt eller no?

Der er jo så fryyyyktelig mange av oss ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her å har termin den 20 desmber nettopp flyttet hit for 2 mnd siden fra bergen men eropprinnelig fra Tromsø..(japp er nordlening) :P gammel er dere a?? :) kjekt å bli kjent med flere fra ålesund har skrevet innlegg her inne før meeen nei da ingen fra ålesund:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...