ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Har sendt mail 3 ganger nå og skrevet inn på ris og ros at jeg ikke kommer meg inn på "din egen side". Ingenting er rettet og et svar er mottatt på ris og ros fra Moderator Hannah og det er "ta kontakt med webmaster". Hva hjelper det da jeg allerede har gjort det? Har de gått ned for telling eller?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 De er opptatt med å holde yppert unna nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå