Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Åh, kan hun vææære så snill og HOLDE MUNN???! Er i alle aviser, alle radioprogrammer og på TV HELE tiden! Nå har hun klart å irritere på seg en hormonell gravid
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Så enig så enig"!!!! Jeg takler ikke den forbaskade kjerringa der!!! Kan hun ikke bare innrømme for seg selv at hu har driti på draget og holde kjeft??? Jeg så deler av det programmet om henne som ble laget, der hun skulle forklare seg ovenfor det norske folk, prøvde å få forståelse fra alle!! Det det endte opp med for min del var det at jeg fikk lyst til å smadre tv'n fordi det forferdelige trynet hennes var på skjermen og den gruuuuuusomme stemmen hennes fyllte stua!! Aaaaaaaargh!!!!! Det skulle ha vært skuddpremie på kråka der!!!!! Jepp, jeg har også noen hormoner som blir litt overaktive når navnet hennes nevnes!!!!!
Erisa* Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Huff, tragisk sak det der. Jeg har aldri hatt sansen for henne, og selv om hun ble møtt med en voldsom mediestorm og kanskje ikke ble behandlet helt rettferdig i vår, så har jeg ikke så mye sympati for henne. Hun var skummelt mektig! Og nå er hun bare en sutrete gammel kjerring som vil at alle skal forstå at hun er den det er mest synd i. Som man reder, så ligger man, sier jeg... Håper mediene blir lei henne snart!
theafranord Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Trultemora.....var det ikke bare å slå av tv???? Joda, mye makt hadde hun.....men hun var jo utrolig dyktig....og hun lurte jo ikke til seg jobben hun fikk, fikk den pga sin dyktighet. Hun virker som kald og kynisk, men tenk hva hun gikk igjennom....hvordan hun blle behandlet.... Jeg har vel ikke helt sansen for henne......men jeg dømmer henne ikke nord og ned heller slik mange andre gjør....pga media, Yssen og Reiss Andersen.... Yssen skulle fått seg en omgang hun....hver gang hun dukket opp på tv sto hun med et ekkelt glis...og ville ha sympati fra alle...vel den fikk hun ikke fra meg....også ekle Reiss Anderesen, som jobba for Valla for 10 år siden i kun to uker...og kommer frem nå først med sine beskyldninger... Nei, her er det ikke bare Valla som burde bli hengt ut....
Supertea Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Det å være kald og kynisk må da kunne regnes som positive kvaliteter hos en toppleder? Bare tenk på hvordan det må være å være kvinne i et slikt mannsdominert gubbevelde. Selv om det kanskje ikke er så mange av oss som kunne tenke seg å blir venninne med Valla på privaten, så synes jeg hun fortjener cred for å være en dyktig leder, og for å faktisk ha klart å skaffe seg en toppstilling. Jeg synes det er hårreisende at media skal kunne skape slikt oppstyr for en fillesak at vi mister en av våre svært få, og sårt tiltrengte, kvinnelige toppledere. Og ang. Yssen så synes jeg hun kan slutte å surve. Ja, livet er hardt, og noen ganger er sjefen streng mot deg. Kom over det.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 theafranord: tro meg jeg slo over på en annen kanal!!!! Men det trynet hennes er jo i media konstant jo!! uansett søren på både TV, radio og i aviser!! Og for å si det sånn så synes jeg ikke spesielt høyt om hu Yssen heller!! Synes hu kunne gjort ting på en helt annen måte!! Tenkte jeg skulle se litt av det Valla-intervjuet bare for å kanskje få se en litt annen side av saken, men hu gjorde jo tingene bare verre jo!! Hu mente hu hadde lov til å si div ting til arbeiderene sine fordi hun var sjefen!!! Hu mente kvinnfolka der var pyser som tok til seg tingene hu sa til dem! Hu mente også at hu måtte få lov til å være rappkjefta og tøff, og prøvde å rettferdiggjøre dette med at slik var Gro Harlem Brundtland mot henne!!! Nei vettu meg hva....... Den respekten jeg hadde for henne ei stund, den er skikkelig forsvunnet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå