Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har alt jeg trenger og mere til, penger på bok som jeg selv har fått inn der. Jeg har internett, og råd til å avse både 20 kr og 200 kr. Ikke snakk om å gi noen penger til et land jeg ikke har noe med. Her gir jeg kun til lokale grupper og til norske hjelpeorginisasjoner! Får feie for egen dør før en "hiver" pengene til steder som egentlig bryr meg midt i ryggen. Trist at de var så uheldige å ble født der nede, meen, det er ikke jeg! Så.. Konklusjonen her inne tenker jeg blir at jeg er en kald,kald jævel... Ha ein fortreffelig dag alle givere, jeg gav NADA!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 huff ja det var kaldt ja... men hvorfor skriver du dette da? for din egen samvittighet? eller for å provosere? trenger du oppmerksomhet? synes du ikke at det har vært nok sånne diskusjoner her nå? konklusjonen har vel allerede blitt at alle gjør som de vil, noen gir mye, andre gir lite...noen gir ingenting. det er et valg vi tar selv. vi blir aldri enig i hva som er riktig... det som er riktig for deg trenger ikke å være riktig for meg,.... så forklar meg hvorfor du skrev dette! det er det jeg lurer på... jeg dritr faktisk i hvem du gir penger til å ikke, og det tror jeg alle andre også gjør...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Fordi jeg fikk så fryktelig lyst. Ikke annen grunn enn det! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 *gjesp* Ja ja du om det.... Vil du starte en krangel så stikk innom kranglesiden der sånne som deg hører hjemme...Men det tørr du vel ikke, for de setter deg vel fast med en gang..*tihi* En annen
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 så dårlig svar, hehe! men jeg skjønner, du hadde ikke en god grunn eller gode argumenter... bare spar oss for sånn kjedelig info i fremtiden. ingen som gidder å diskutere dette mere tenker jeg... booooring!
Diva Muffin Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Gjør som du vil, HI. Hvis du synes du handler på riktig måte, så fortsett som du gjør.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 kunne ikke brydd meg mindre om hva du gjør..
lilleskatten Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 trit at du ser det slik. Klart det er mange formål å gi til og noen gangen må en kanskje velge.. Jeg gav penger fordi innslag om denne aksjonen går sterkt inn på meg. De små uskyldige barna der nede kan da ikke noe for å havne i en slik situasjon? Der er genrasjonen fra 30 til 50 borte pga hiv\aids. Det var mye sterkt på tv i går om folk som fortalte og som hadde vært der. Jeg sitter her med en liten som jeg elsker, er glad i og som har det bra. Måtte flere ganger gå vekk fra tv da jeg tenker på hvordan min lille har det og hvordan de der nede har det. Da er det godt å hjelpe litt-mener jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå