yellowhåpefull Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Etter å ha sett meg selv i speilet i profil før avtalt sengeavtivitet i går kveld, endte det med latter og en samtale om hvor sexy dette egentlig er..*s* Gemalen er jo litt engstlig for å tråkke meg på tærne for tiden... men kom jo frem at nææææ......han elsket meg jo og alt det der, og han syns det er fantastisk at det faktisk er en "leveringsklar" baby inni der, men han syns egentlig ikke "formene" mine var noe å hoppe i taket av, han ble heller ikke særlig seksuelt opphisset av å se på meg.. Er vell forsåvidt ganske så enig....hehe....MAN ser jo slett ikke særlig lekker ut lenger..*fnis*....
MissBenz Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Kjæresten min elsker meg og magen min, synes formene og magen min er veldig sexy =)
saray Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 vel gubben klarer ikke mer en 3 min likevel han så tror det betyr at han fremdeles tenner.... må legge til at jeg er ganske stor fra før å.hehe.
øynesomtinntallerkner Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 He he har ikke spurt min mann så han skal slippe å svare.....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 He he...dette høres ut som mannen min.. Synes ikke det er spesielt sexy, nei... Heller mer moro med navlen som stikker ut og en mage som beveger seg av seg selv på en måte. Men han har ikke mistet lysten av den grunn, heldigvis.. =)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Tji-hi! Mannen min fryder seg over de stadig voksende puppene mine, og "truer" med å ta bilder sånn at han kan ha til senere. Også ellers er han veldig fornøyd! Selv føler jeg meg som en prustende hval på land - men ser heldigvis at jeg har fått fin høygravidfasong!
*Kul på magen*ks15/11Fødeklar* Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 haha....ikke spurt, men har heller ikke fått hørt det, så det tviler jeg på :-)
yellowhåpefull Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2007 Gemalen her er også veldig opptatt av "alien"magen og ikke minst navlen ( skjønner ikke hva som er så fasinerende med den men )..*ler*
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Han sier han syens jeg er sexy nå som alltid..., men han har ikke tatt initiativ til sex de siste 14 dagene... :-)
Tussa og Sofie Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Joda, her hevder mannfolket at jeg er like sexy som før, han liker den voksende rompa og en str større pupper. (dog nok litt skuffet over at det ikke tok av enda mer) Synes navlen min er søt og sier hver dag hvor fin jeg er! Skal legge til at han har lest boka "Hakkespettbok for førstegangsfedre" og der står det svart på hvitt. "Uansett hvordan du synes hun ser ut...lyv lyv lyv lyv" Hehe! Men han er veldig klar for sex enda, så kan ikke være så galt!
yellowhåpefull Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2007 *ler*...fins det en sånn bok??? Smart tips egentlig..skjønner at mannfolka sliter nå på slutten...Som jeg sa til min...jeg har speil + øyne å se med...og hvis du påstår at jeg er sexy så er det noe galt med deg...*s*....hva skal liksom en stakkars mann si da liksom..*flirer* Får sex ennå jeg også da....sålenge jeg ikke prøver å sitte oppå....da begynner han bare å le...*flirer* Jaa, godt en ikke er hårsår..:-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Kjæresten min sa senest i morges at han elsker kroppen min og syns den er deilig....jeg er to dager på overtid! Han har gjennom hele svangerskapet sagt dette, og ment det,så jeg følermeg veldig heldig....for jeg ser ikke helt det samme når jeg ser meg i speilet... .-)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 Så heldige dere er da... Før jeg ble gravid sa han hele tiden hvor sexy jeg var, men har ikke hørt det en eneste gang de siste syv månedene.. Det fineste han har sagt må jo være at han synes jeg har fin gravid-mage... Ellers sier han jo hele tiden at han elsker meg, så helt ekkel kan han jo ikke synes at jeg er.. Nei, stort sett kan man vel si at jeg er heldig, for han tar veldig hensyn til meg Men sexy? Nei jeg vil ikke høre svaret hans engang Han er litt sånn "snakke-først-tenk-etterpå"
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, min mann sier jeg er supersexy! :-) Han har sagt dette i hele svangerskapet, vist det og ment det. Helt herlig. Jeg føler meg som en flodhest, men han stryker, koser, oppmuntrer og viser at han liker hele meg... Venter nr 3, og har termin idagog glad for å ha verdens beste mann! (beklager, IKKE meningen å være blærete..men jeg er selvsagt veldig glad for at han er som han er....)
yellowhåpefull Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. oktober 2007 *s*...ser ikke på det som blærete..:-) disse vordene fedre er like forskjellige som oss mødre...og det er jo disse forskjellene som gjør at vi har valgt den vi har valgt og ikke naboen sin mann liksom...:-) Ps.....jeg ser jo på min som verdens beste jeg å....selv om han etter litt press innrømmer at han ikke finner kroppen min like attraktiv som før...men det gjør jo ikke jeg heller, så er liksom greit da...*ler*....iallefall siden han ellers viser at han elsker meg på alle mulig måter:-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #16 Skrevet 22. oktober 2007 :-) For å være ærlig..jeg skjønner ikke at han syns jeg er fin..jeger diger..
yellowhåpefull Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 22. oktober 2007 Kanskje han har lest samme "hakkespettboka" som mannen til en annen her..*ler*... Eller han har kanskje så gode antenner at han "vet" hva han skal si.... Ellers så er han kanskje en av de som faktisk finner høygravide supersexy... :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #18 Skrevet 22. oktober 2007 faktisk er det de mennsom tenner spessielt på gravide å da.har vært inne på chattesteder for å prate og har skrevet i profilen at jeg er gravid og lykkelig gift for ikke å få "pervopratere"etter meg,men der tenkte jeg feil for har ALDRI hørt så mye griseprat i mitt liv!!!!menn som bare fantaserer om gravide kvinner og er helt opphengt i gravide former.så mennene deres er jo ikke sårare da for at de syntes dere fremdeles er sexye.de elsker dere jo og den lille som kommer er jo deres baby også
Tussa og Sofie Skrevet 22. oktober 2007 #19 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, det er veldig koselig å få høre det, selv om jeg også tenker mitt. Jeg har som dere sier øyne og speil og er fullstendig klar over at jeg ikke er like "HOT" som for snart 9 mnd siden. Hehe, det er endel av pakka det, og vi gjør det jo gjerne, og det er jeg helt sikker på at alle mennene setter veldig stor pris på! Vi gir dem jo en helt fantastisk gave selv om "innpakningen" på veien ikke alltid er like fin!
camosilla Skrevet 22. oktober 2007 #20 Skrevet 22. oktober 2007 Han syns rompa mi er sexy (har nok blitt litt større) men har ellers lagt på meg mest på magen. Han liker store romper da... he he. og han tenner på meg, men han liker ikke å ha samleie for han syns han hilser på babyen i magen liksom. Det er helt greit, det er jo andre måter å ha sex på også
*Vetlis* Skrevet 22. oktober 2007 #21 Skrevet 22. oktober 2007 Vi hadde også en sånn diskusjon i går :-) Men det var han som trodde jeg ikke likte han lenger? Måtte bare le jeg! Selvfølgelig vil jeg ha han, han er jo verdens beste mann :-) Men sa at jeg følte meg litt ulekker, å da sa han at han synes jeg er utrolig sexy! Bare noe du sier fordi du er redd for sexlivet ditt sa jeg, men nei han mente at ettersom "babymagen" har blitt så markert og tydelig og jeg ikke bare ser halvfeit ut, så synes han det er pent :-) Å ikke hadde jeg gravidebleierumpe heller hehe! Han mener at nesten alle gravide får bleierumpe (hva nå enn det er ?). Så var v el det med brystene et stor pluss også! Må legge til a han er klar ALLTID!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #22 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes mannen min er rålekker og tiltrekkende, men sexlivet vårt har nok en down periode nå. Heldigvis er han fortåelses full . Han sier at han tent på meg og synes at jeg er så fruktbar og fin. Jeg selv føler meg som en oppblåst elefant, ute av stand til å frisere bikinisnittet. Ser jo ikke der nede lenger! :-) Hadde imidertid sex i går. Det var helt fantastisk. Derfor ser vi ikke denne "tørke" perioden som noen fare for forholdet, vi vet at vi har lidenskapen der - men akkurat nå er den litt på vent i hyppighet. Når vi først elsker gnistrer det - heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #23 Skrevet 22. oktober 2007 Samboeren min sa til meg for en måneds tid siden at jeg aldri måtte bli tjukk han, for det kom jeg ikke til å kle.. Såååå hyggelig er han liksom. Men jeg var jo fin nå da mente han, for nå var det jo ikke fett liksom... ro ro ro... *IDIOT*
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 22. oktober 2007 #24 Skrevet 22. oktober 2007 hahahah dette spørsmålet var morsomt. Jeg kan vel ikke be mannenmin mene at jeg er sexy når jeg selv føler at jeg er elefant Han sier han elsker meg og at jeg er fin som jeg er bla bla bla men jeg har faktisk speil i huset nesten 25 kg ekstra på kroppen er ikke sexy.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #25 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er jo bare litt over 28 uker på vei, men sambo synes jeg er mer sexy enn noen gang omtrent... Han elsker formene mine som begynner å synes nå, og jeg synes ikke jeg er for stor enda. Men bare spør meg igjen om 10 uker eller noe ;-p hihi, får nok et annet svar da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå