lykketrollet:) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 I går ventet vi og ventet, men ingen bøssebærere kom på døra vår. Det samme skjedde i fjor. Noen som har opplevd det samme?? Vi bor heller ikke 'langt utenfor allfarvei' så litt rart i grunnen....
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 kanskje de ikke hadde nok bøssebærere i området..? Uansett, ring 820 44 110, da gir du 175 kr over neste telefonregning :-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Vi bor mitt i tettbygd strøk 20 min å gå til byen, 5 - 10 min å kjøre. Her kommer det ALDRi noen.! Bor i blinvei, men det er en bitteliten grusvei som da fører opp til 6 familier?!? og du ser det fra veien, men kommer aldri noen her.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 medl deg som bøssebærer neste år da vel! Da kommer det endelig noen til dere også Er vel ikke værre enn som så? :-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Sånn var det før der jeg bodde i Skien (midt i et boligstørk attpåtil)...mange år på rad kom det aldri noen, men de siste åra kommer det, så ser på det som en positiv utvikling!:-) Første gang jeg bor her i Oslo og er hjemme under tv-aksjonen så var spent om det kom noen, og det gjorde det!
Diva Muffin Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Her dukket de heller aldri opp... Vet ikke om det er fordi utelyset vårt er gåent, eller at de kom mens vi var på butikken. Ingen lapp på døra i allefall. Og vi bor i småhusbebyggelse midt i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå