Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg spute nå på HS sist uke om den lille skulle bruke pute. Nei!, var svareet. Ingen bruk av pute før de var eet år.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker en helt flat pute, har brukt det helt siden hun var nyfødt. Har hørt at det kan være med å forhindre skjevhet i hodet. Det med at man ikke skal bruke pute første året er litt gammeldags holdning har jeg hørt da. Så lenge den er flat er det helt ok. Nå er jenten vår 11 mnd og hun har jo nesten aldri hodet på puten siden hun turner i sengen om natten. Så nå kan jeg egentlig bare ta den vekk..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 JEg tror ikke de skal ha pute nei. Så lenge du kan klare deg uten er det jo like greit. Er både på grunn av kveling og på grunn av at de kan få noe vondt i ryggen senere har jeg hørt. Jobba på hotel og der fikk vi ikke lov å gi pute til noen barn som sov i sånn baby reiseseng og den er vist opp til 3 år eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå