hrmpf Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 MÅ strekene være like sterke som eller sterkere enn kontrollstreken for at man skal kunne tolke det som et positivt svar? Jeg har aldri før fått utslag på testene, men har hatt en strek nå i et par dager. Den er ikke veldig svak men heller ikke like sterk som kontrollstreken
babygullz <3 vilde Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 EL er vel rett rundt hjørnet hos deg, jeg ville nok hoppet til køys om jeg var deg:)
*issi* Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde heller brukt digital jeg,det funket for meg da jeg var gravid sist. Endte i en sa,men har ikke blitt gravid etter det,så jeg har gått til innkjøp av en clear blue digital eggløsningstest nå. Der behøver man ikke bekymre seg for svake streker :)
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hvor mye koster en sånn CB digital? og kan den brukes flere ganger? Kan den kjøpes på apotek? Har null erfaring med EL-tester, men tenker jeg skal prøve det denne pp..
hrmpf Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Gikk til innkjøp av CB digital, men så står det på pakken at hvis man har PCO kan man ikke bruke dem, og jeg har PCO og sjeldne eggløsninger. Så. Men vi har ihvertfall hoppet til køys uansett, så går ikke glipp av noen sjangse hvis den skulle være der Ikke det at jeg har den store troen etter så lang tid, men fikk et lite håp da jeg fikk streker på el-testene. Men lørdag og søndag har jeg ikke hatt noen streker i hele tatt. Så ikke vet jeg.
Babyønske �� Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Det skader ikke å prøve CB digital. Da slipper man hvertfall å tyde streker. En pk inneholder 7 tester. Du får kjøpt den på apotek ja, men den er dyr. Det blir billigere å kjøpe på www.billigetester.no
babygullz <3 vilde Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 koster 350 kr på apoteket....det er ikke så dyrt da..den har du jo hele tiden, det eneste du trenger å kjøpe nytt er testpinner..
snart-en-liten-spire? Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Selges det egne pakker med kunn testpinner?
frøkenfryd Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Henger meg på her jeg...! Forventet eggløsning nå i helga, men har ikke fårr positiv test, dvs fikk to streker men kontroll-strek var sterkere enn test-strek. Nå i dag får jeg bare en kontroll-strek.. Har jeg hatt eggløsning eller hva?? Noen som har opplevd lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå