Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 hadde dåp i går.. fikk masse like smykker.,. hadde bedt om ikke få smykker.. det er byttelapp på de.. vi sa helst ingen smykker.. vi fikk også bestikk, kopp og alt sammen.. så det er ingenting å bytte inn i.. holder det med byttebevis for å få igjen penger å kjøpe noe gutten treng?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Bytte dåpsgaver? De er da ikke dine? Bytter man andres gaver altså? Hadde aldri klart å bytte noe ungene min hadde fått. Med mindre det var klær som var i feil str.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 det var ikke det jeg spurte om? vi ba eksplisitt om å få ingen smykker fordi det er smykker som passer til han er maks 1 år. det vil vi ikke ha noe av. sånn er det bare. dessuten fikk vi flere av samme smykke gang på gang. det er ikke vits i å ha tre armbånd som er helt like. det skjønner du vel.
Dronningen! Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hadde jeg vært dere så hadde jeg gått til guldsmeden å byttet smykkene. Bytt det inn i et smykke han kan bruke når han blir eldre, det blir han sikkert glad for!
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Vo hadde navnefest i går og fikk også en hel del vi ikke trenger. Fikk f.eks samme halskjedet flere ganger og samme smykkeskrin o.l, vi får bare bytte inn i en klokke eller et bestikk ellernoe, for det er ingen vits i å ha like smykker - det er en GRUNN til at byttelappen er der. Vi ba også om å ikke få noen smykker, synd at folk ikke hører på sånt da HI. Skjønner hva du mener med at du heller vil bytte inn til penger så barnet kan få noe det trenger, har tenkt tanken selv, men man får kun byttet inn i noe annet. Så jeg skal kjøpe noe annet fint til henne på Bjørklund
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 så man kan ikke bytte inn i penger? vi har allerede kjøpt et veldig fint smykke til han som var kjempedyrt.. det var liksom det eneste han skulle få til dåpen tenkte vi.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 syns d er dårlig gjort jeg.. vi kjøpte et smykke til han som kostet skjorta.. sa at ikke kjøp smykker for det har vi kjøpt.. så gjør folk d allikevel... værste er at de spurte "smykker eller penger til noe han trenger" og vi svarte heller noe han trenger.. så får vi smykker liksom.. og vi får jo ikke byttet inn i penger heller. .:/ jaja..
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Respektløst å ikke høre etter ja. Hadde samme situasjonen her. Fineste gaven vi fikk i går var en hjemmestrikket lue med navnet hennes på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå