madde på pergo Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er på dag 23 i syklus i dag... Har så lyst til å teste, men jeg vet jo at det er for tidlig. Føler liksom at jeg står på siden av meg selv og bare registrerer det som skjer med kroppen min og ingenting annet... Klarer ikke å konsentrere meg på jobben og bare "skyver" dagene fremover! Men, dagene går jo så sakte! Har masse symptomer nå, men stoler ikke på meg selv akkurat nå når jeg kjenner etter hele tiden! Kunne jeg bare hatt IKM i dag, så hadde det bare vært en uke igjen til jeg kunne tatt en test! Blir så utrolig frustrert!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Skjønner deg godt:-) Jeg tok en test i denne pp på dag 22 i syklus. Den var svaaakt positivt og jeg gikk jo rett i taket!! Dagen etter det fikk jeg positivt på el-test, og for morro skyld tok jeg en graviditetstestet dagen etter der igjen. Dønn negativ!! Det var slag i trynet, det..Vet at det er mange som tester mange dager før, får positv test og det går bra..men det er veldig mange som mister spiren før de vet om det og det kommer ut som vanlig mens, kanskje like greit å ikke vite om det?..Jeg skal ihvertfall aldri teste før IKM mer, kanskje en dag eller to, men ikke før .. Kjempefrustrerende med den tiden mellom EL og IKM..vanskelig å konsentrere seg om noe annet:-) Lykke til uansett hva du velger!
madde på pergo Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Uff, ja det er derfor jeg ikke har noe lyst til å teste før IKM, nettopp fordi det er bedre å ikke vite om det hvis det skulle gå galt... Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet, så får jeg bite i det sure eple å begynne å jobbe litt her! Sitter jo på BIM hele dagen her...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, hehe. En blir litt hekta:-)
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 ja, det er visst helt normalt å bli litt hekta når man er i pp.. spesielt tida mellom el og ikm. Bruker mye tid på å kjenne etter symptomer, og evaluere symptomene i forhold til syklusen. Huff, og sååå skuff når testen viser negativ!! det verste er når man er på jobb, og ikm nærmer seg. Er kjempe ukonsentrert, og bare kjenner etter om TR er på tur.. jaja, får håpe spiren sitter om ikke så lenge!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå