Gå til innhold

Bare spör jeg; er det mange som har hatt ANALSEX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg har prøvd, og har tidligere syntes det var helt ok.. men med min samboer går det ikke da han er endel større enn han jeg prøvde med første gangen.. han er litt for stor hihi...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, og synes det er deilig om man er kåt og bruker glidemiddel:)

Skrevet

Ja, men det er ikke samme type bakterier. Går virkelig ikke an å sammenligne bakteriene som er i endetarmen med det.

Skrevet

Japp..Og hver eneste gang har jeg begynt å gråte :P Var dritvondt...Men det har sjedd uten "oppvarming" og glidemiddel og som oftest med en one night stand...Har veldig lyst å prøve det med sambo da...Men han nekter :P

Skrevet

Huff, det så jammen skummelt ut skrevet med STORE BOKSTAVER, men ja....har det:-)

Det kan være veldig deilig! - Men det kan og være ganske kjipt! :-)

Kommer ann på så mye.

Skrevet

Vel, var en gang i lag med en som jeg bare hadde analsex med. Det ga meg i grunnen lite glede, og jeg begynte nesten å mistenke at han var homo, men dette er mange år siden. Har så vidt prøvd det med sambo, men synes ikke noe om det. Føler det er urenslig, og ikke spesielt godt. Har dessuten nok hemoroider etter to svangerskap, så det gjør ikke saken bedre. Kan være ganske smertefullt da. Dessuten får jeg følelsen av at det kommer mer hemoroider av analsex.

Skrevet

Har prøvd ja, men ikke helt min greie.......Men det kvalmeste jeg ser er damer som enten suger den etterpå eller tar den i ener'n rett etter.....ÆSJ.... da får han enten gå å vasken eller gjøre seg ferdig på et annet vis hehe. Men har ikke imot analsex, bare jeg slipper=)

Skrevet

Har prøvd... Men siden gubben er på den øvre halvdel av størrelse-skalaen, så er det ikke akkurat det enkleste :P

Men er utrolig godt å "gjøre" ting der..

Skrevet

Liker å prøve forskjellige ting.. men ikke det.. det syns jeg er ekkelt, sikkert også mest fordi jeg er redd det skal komme noe ut.. haha.. sex syns jeg er godt, spennende og lekent... men noen grenser har vi vel alle;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...