nr2påG Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 jeg er 16 uker på vei og i elendig form. hater å klage så det er nettopp derfor jeg spør om det er flere som har det slik som meg. jeg sliter med nesten konstant hodepine, forkjølelse, småkvalme og slapphet. jeg har kontorjobb men sliter med å komme gjennom arbeidsdagen så innsatsen min blir heller ikke som før. det er ikke rent sjeldent at jeg må sove litt i stolen. Skikkelig klageinnlegg, men lurer på om det er fler som har det sånn som meg?
lilletupp & spira Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Har det slik jeg også, noen dager værre enn andre. Er veldig trøtt og sliten for tiden, kan ikke huske at det var så ille sist gang. Konstant tett i nesa, spes på kveldene og sover veldig lett, våkner bare sambo eller lilletupp snur seg i senga. Har også fått igjen bekkenløsningen min nå, så må nok roe litt ned også. Husker det ble bedre sist rundt uke 18, så håper det blir slik denne gang også, men bekkenet må jeg nok slite med resten av svangerskapet dessverre : ( Masse lykke til, håper vi blir mer opplagte snart : )
**Oktober-mamma** Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Er nå 12+6, har hatt hodepine i en uke, jobber også på kontor så det er litt travelt, håper dette gir seg snart! Ellers begynner trettheten å gå bort og energien er på vei tilbake:)
*Mamma-i-Mars* Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 er 20 uker på vei torsdag å er kjempe kvalm enda å spyr..er sykmeldt... har lyst en tur på butikken,men må ofte snu å kjøre hjem pga klir å gulper hele tiden... tåler ikke være i aktivitet i det hele tatt da spyr jeg.. så idiotboksa å pcn å sofan er mine bestevenner om dagen der klaga jeg skikkelig,men vet dere forstår =)=)
Lita jente på vei :-) Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Godt å høre at det er fler som er generellt dårlige. Jeg er 14+5 og skjøner nesten ikke hvordan dette skal gå. Orker ingenting og er så slapp og sliten og generellt dårlig at jeg er redd for å si det til folk som er rundt meg, de må jo tro je er en sytepave "graviditet er ingen sykdom, men en tilstand" hører man jo så ofte. Sludder og vås, jeg er dårlig, ferdig med det ;-) Godt å høre at det ikke bare er meg, men synd at vi skal ha det sånn vi som bare skal kose oss med magene våre :-)
*lima78* Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ble litt letta nå av at det er flere som er tomme for energi. Jeg har vært en smule bekymra for jeg trodde jeg holdt på å gå inn i en depresjon til tross for at jeg burde være bare lykkelig! Er sykemeldt i to uker fremover pga dette, for at jeg i det hele tatt skal klare å ta meg av de to barna vi har fra før. Selv med god hjelp fra samboer vil jeg bare melde meg helt ut for å få fred... joda, jeg er helt enig i at graviditet ikke er noen sykdom, men kroppen blir jo uansett påvirket av både hormonforandringer og fysiske forandringer, så det er klart at det lov å gå til legen for oss som trenger det... Håper å bli bedre snart! Er forresten drøyt 15 uker nå, og skjønner godt det med dårlig samvittighet overfor arbeidsplassen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå