1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Fant katten vår døende i morges, lå og kastet opp blod, han døde mens jeg koste med ham, heldigvis, blir helt kvalm av tanken på at han hadde dødd alene... :-( Så kom jeg til å tenke på om det kansje kan være skummelt for lille Bolla mi at jeg har tatt i katten... Vaska hendene med en gang og kasta jakken min rett i vaskemaskina, så det er kansje ikke noen fare? Ble veldig usikker nå jeg.....
lilletupp & spira Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Så lenge du vasket fingrene dine godt og ikke hadde de i nærheten av munnen din så er det nok ufarlig. Så trist med katten din da, men godt at du var der for han på slutten. Alltid trist å miste kjæledyr, de er jo en av familien de også. Håper det går bra med deg : )
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Kan vel kansje ringe jordmor og spørre og da, men må vente til jeg greier å snakke om det uten å stortute... Har ikke hatt ham så lenge, fikk ham i juni, men jeg er helt knust jeg! Skal ha begravelse når lillegutt kommer hjem fra barnehagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå