Gå til innhold

Angående Crinone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på om det var noen solskinnhistorier her fra noen som har stått på Crinone. Jeg går på dette pga flere ufrivillige aborter.

Blir jo litt bekymret når crinonen kommer ut i både svart og orange farge i perioder. Hvor lenge gikk dere på crinonen?

Håper sånn det går bra denne gangen, og at jeg etterhvert bare kan begynne å glede meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på Crinone av samme grunn som deg og jeg er nå 24 uker på vei! :)

Det at den kommer ut i alle mulige ekle farger er normalt. Det er det overflødige som kroppen ikke har tatt opp som kommer ut igjen. Veldig ekkelt, men alt går for en periode. Jeg gikk på Crinone til jeg var 13 - 14 uker på vei ca. Jeg gikk forresten på dobbel dose fra uke 7.

Lykke til! :)

Skrevet

Hei.

har brukt crinone i forrige og dette svangerskapet. første brukte jeg det i 12 uker men denne gangen kun i 2 uker. hadde i dette svangerskapet en blødning som kom ut i div farger. crinonen kan gjøre dette, og er visst ganske vanlig, men ikke noe kjekt når det skjer. Hvor langt på vei er du? Jeg er så heldig å ha en jente på 2 år og er 27 uker på vei :) Lykke til

Skrevet

Takk for svar.

Er en tid med mye bekymringer akkurat nå. Er 9 uker i dag. Skal på ultralyd i morgen. Krysser fingrene for at vi igjen skal se hjertet slå:) Har jo flere symptomer, men de fleste kan jo liksågodt være bivirkninger av crinonen.

Hvordan hadde dere det tidlig i svangerskapet?

Så godt å høre at det går bra også.

Skrevet

Lykke lykke til i morgen. Håper du endelig får se et bankende hjerte. :)Mitt første svangerskap kjente jeg lite graviditetssymtomer så tidlig mener jeg, mens denne gangen følte jeg meg veldig gravid så det kan nok være veldig forskjellig.

Skrevet

Har fått veldig mye tynn utflod fra midten av uke 8. En annen som og står på Crinone har det lignende. hvordan opplevde du/dere det?

Skrevet

Så forresten hjertet slå i uke 7... Det var veldig fint. Men har kommet til uke 8-9 en gang tidligere, så det blir mest spennende i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...