Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, da starter vi på ny uke med ny 'frisk'! Mandag: Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag:
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2007 Mandag: Croft :-D Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: L ørdag: Søndag:
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Mandag: Croft :-D Tirsdag: Croft Onsdag: Torsdag: Fredag: L ørdag: Søndag:
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Mandag: Croft :-D Tirsdag: Croft Onsdag: Croft :-D (teller jeg med søndsg, er det 4 dager på rad! (for de som lurer på hva jeg driver med har jeg en blogg om nye opplegget mitt ) Torsdag: Fredag: L ørdag:
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er imponert! Kan jeg se på bloggen din? Hvor finner jeg den? Jeg har hatt fulle kvelder i den siste perioden, kom inn dørene nå kl 22.30, etter å ha vært på farten siden kl 7.15 i dag tidlig... ikke mye tid til trening da, nei! Dessverre! Håper på bedre tider fremover! Du er flink!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2007 Ikke helt sikker på hvordan man kan lese bloggene... Har i grunnen ikke prøvd å lese noen andre sine. Du må sikkert finne profilen min først??? I hvert fall, opplegget heter Body For life, og du finner det på nett. Skal prøve å se om jeg finner noen andre sin blogg...
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2007 Tror du finner den slik: Gå inn på Din egen side, så på Til bloggen din (det valget skal være der selv om du ikke har blogg selv), og til slutt Finn andre blogger. Da søker du på Croft, også tror jeg du skal finne de. (er ikke helt sikker altså...)
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2007 Mandag: Croft :-D Tirsdag: Croft Onsdag: Croft :-D (teller jeg med søndsg, er det 4 dager på rad! (for de som lurer på hva jeg driver med har jeg en blogg om nye opplegget mitt ) Torsdag: Croft Fredag: L ørdag: Søndag:
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2007 Mandag: Croft :-D Tirsdag: Croft Onsdag: Croft :-D (teller jeg med søndsg, er det 4 dager på rad! (for de som lurer på hva jeg driver med har jeg en blogg om nye opplegget mitt ) Torsdag: Croft Fredag: Croft (6 dager på rad og fri i morgen :-)) L ørdag: Søndag:
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Wow.. I`m impressed! Åssen får du tid til det? Klokken er ikke seks engang, og jeg har nettopp kommet fra jobb... hehe
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2007 Mandag: Croft :-D Tirsdag: Croft Onsdag: Croft :-D (teller jeg med søndsg, er det 4 dager på rad! (for de som lurer på hva jeg driver med har jeg en blogg om nye opplegget mitt ) Torsdag: Croft Fredag: Croft (6 dager på rad og fri i morgen :-)) L ørdag: Søndag: Croft :-D
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2007 Hmmm... på fredag trente jeg faktisk på morgenen før jobb... Tror du jeg følte med sprek da, eller??!!? Troppet opp på treningsstudioet halv sju om morgenen... Var stort sett bare meg og pensjonister, men det er jo egentlig ganske koselig. Får i alle fall ikke sånn voldsom prestasjonsangst da... Ellers er det ganske tøft til tider... Merker at jeg sliter med motivasjonen for eksempel i dag. Jeg er jo passelig sta også da! Og det hjelper. Samtidig som jeg har sagt til alle vennene og kollegene mine at jeg har startet på dette programmet, så da kan jeg jo liksom ikke 'tape' dette veddemålet med meg selv :-) Men jeg merker det på kroppen! I går måtte sambo 'slå' meg litt i magen for å kjenne på de 'nye' magemusklene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå