Manamanam:-) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Begynner å tenke litt på julen og lurer på hva slags julealendere dere andre har?
Mamsen til Pjokken Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har en som mamma broderte til lillebroren sin på 60-tallet Den er kjempekoselig, og det var den jeg vokste opp med. En sånn med ringer hvor man kan henge små pakker. Nå er pjokken over 2 år så da skal han få kalender for første gang i år, blir kjempekos
Dudellidallo og Tillo Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Så kosligt=) Glede meg sånn til jenta blir så stor at hun kan få kallender, vil ha en sånn snor som jeg henger små søte poser med noe oppi... Kan nesten ikke vente til den tidn kommer=)
*Rutletutt* Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 I år overtar Tobias julekalenderen jeg og min søster hadde da vi var små (ikke ikke fullt så små;o)). Det er en helt nydelig kalender som mamma har laget. En stor firkantet hvit bunn som er brodert med et nydelig jule-bilde for hver dag - skikkelig julestemning:o) Ringer under bildene til å henge pakker på) Gleder med til å ordne den til for Tobias:o)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 vi henger en snor i en bjelke i taket hvor vi henger hjemmesydde poser med tall på og godteri oppi. gleder meg til å henge de opp. det blir så koselig julestemning når posene henger oppe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå