Gå til innhold

Føler meg for ung....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sånn aldersmessig...

Men jeg er bare 29 uker på vei jeg. Å alle andre er fødeklare , iallefall virker det sånn!

Nesten som om at jeg vil flytte tilbake i 2 trimester , å være der til uke 39 , så komme inn hit igjen å være ei av de "modene" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er da mange som er kommet like langt på vei som deg! Det er sikkert bare vi som er kommet så langt som er så lei og har lite annet å finne på enn å sitte her:)

Plutselig sitter du her selv, i uke 39!

Skrevet

Har fem uker igjen til vi får nummer to og vet å sette pris på tida uten nattevåk selv om jeg ikke sover så godt lenger :) Veldig koselig med nyfødt, men ta godt vare på disse siste ukene med egen tid! Kan bli lenge til neste gang du kan styre dagen slik du selv vil.

Vi får se hvordan jeg er i uke 39, men tviler på at jeg blir spesielt utålmodig eller fødeklar denne gangen, koser meg veldig med barnet inne i magen..

Gleder meg masse til babyen altså, bare så det er sagt :) Men hun kan gjerne drøye den frem til termin ihvertfall.

Skrevet

Enig med "Mamzen" her, det virker sikkert som det bare er oss, siden de fleste da er i permisjon og har litt mer fritid enn resten av dere og sikkert begynner å bli litt smålei.

Jeg kjenner til følelsen din, for jeg tenkte det samme da jeg "flyttet" inn her, men tro meg, tiden flyyyyyr, så snart er det din tur vettu :o)

Skrevet

alle føler nok dette i starten av 3. tri, plutselig går man fra 2, hvor alle snakker om den ordinære ul'en og kjønn, og vips er du her med slimpropper og fødeklare! men før du veit ordet av d, så er du høygravid selv! og har 1000 spm om proppen! ;)

Skrevet

Jeg er slettes ikke fødeklar, men titter innom her likevel. De fleste blir vel mer aktive her inne når permisjonen starter.

Skrevet

Signerer denne... Når man går hjemme hele dagen, har lite energi og sover dårlig om nettene blir timenen inne på BIM skremmende mange iløpet av en dag...

Skrevet

sånn som anonym føler jeg det også:) vært her en uke ca nå, er 29 uker imorgen. nesten så man savner andre trimester litt:)

men det forandrer seg vel tenker jeg:) blir vel mer aktiv på 3 trimester etterhvert som ukene går:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...