ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal gifte meg :-D :-D :-D Ble fridd til på tolv-års dagen vår. Han tok meg med bak garasjen til sine foreldre (der vi ble sammen for tolv år siden), og der hadde han tent sikkert 50 te-lys!!! Ogå gikk han ned på kne. Endelig!! Har ventet på dette sååå lenge! Vi gifter oss i Thailand neste jukl/nyttår. Skal ha med næremeste familie bare (og kanskje forlover). Vi var der da Tsunamien var, så nå skal vi tilbake igjen og forhåpentligvis legge alt det bak oss og få se alt det vi gikk glipp av Visste han skulle fri, men ikke når Har liksom måttet tie til det ble offentlig...
Mamman til M&E Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Å så koselig! Gratulerer så mye :-)
Mulle :) Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så masse =) Lykke til med planleggingen. Det er kjempegøy. Holder på selv
MikroMidas Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Så romantisk måte å gjøre det på da! Helt spesielt for bare dere to. Gratulerer med forlovelsen og god tur til Thailand. Det blir nok en helt spesiell tur som kan sette et punktum for mye som har hendt.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Tuuusen takk, dere ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå