Gå til innhold

Endelig kan jeg ROPE DET UT!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg :-D :-D :-D

 

Ble fridd til på tolv-års dagen vår. Han tok meg med bak garasjen til sine foreldre (der vi ble sammen for tolv år siden), og der hadde han tent sikkert 50 te-lys!!! Ogå gikk han ned på kne. Endelig!! Har ventet på dette sååå lenge!

 

Vi gifter oss i Thailand neste jukl/nyttår. Skal ha med næremeste familie bare (og kanskje forlover). Vi var der da Tsunamien var, så nå skal vi tilbake igjen og forhåpentligvis legge alt det bak oss og få se alt det vi gikk glipp av :)

 

Det er jeg som har vært den Anonyme en stund, om noen har fått det med seg. Visste han skulle fri, men ikke når :) Måtte være Anonym til det ble offentlig...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!

Håper at du koser deg masse med planleging.. :)

 

Jeg ble fridd til for et par uke siden på 15 års dagen våres..er så GLAD:)

 

Var på bryllupsmesse i går, det var gøy men blir litt streset av å tenke på alt som vi må holde stir med.

 

Lykke til med planlegging :)

Skrevet

Takk i like måte! Gratulerer! :-)

 

Ja, planleggingen er jo halve moroa :-)

Skrevet

KOS DERE MED PLANLEGGINGEN!Jeg har vært gift i 6 år og skulle gjerne ha giftet meg en gang til, bare for å oppleve kosen med planleggingen til den store dagen!

Jeg husker dagen etter bryllupet, tenkte jeg "herregud, hva skal jeg fylle dagene med nå???".

 

 

Skrevet

Gratulerer med frieriet.Det var på tide du manneno)

Skrevet

Takk, dere :)

 

På tide, ja!!!? Det kan man trygt si. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...