*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Lurer litt på dette... om jeg har forsått riktig. Er det slik at ma er når fosteret dør og kroppen ikke støter det ut? Får man ingen blødning eller noen ting?
newminime Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hei du:) Jeg hadde en MA og fikk blødning i uke 12, men de trodde fosteret/embryoet hadde dødd rundt uke 6. Så det tar lang tid før kroppen skjønner hva som har skjedd... Alt annet fortsetter å vokse!
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Uff da, så trist =( Takk for infoen!
har4barn Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde en MA som ble oppdaget på ord. ul i uke 18 (babyen døde i 14.uke). JEg hadde ingen smerter el. blødninger - bare masse bekymringer. Kall det en 7.sans...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Opplevde akkurat det samme som snart4barn, absolutt ingen tegn på at noe var galt, men masse bekymringer..
Ranie Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, da slutter spiren å vokse og utvikle seg, men kroppen støter det ikke fra seg. Du kan også ha det de kaller Blighted Ovum, dvs at egget aldri rakk å bli spire, men kroppen fortsetter graviditeten som allt var normalt. Noen merker ingen ting til det. Jeg har hatt litt småblødninger, men først lenge etter at spiren sluttet å vokse. Noen merker også at alle graviditetsymptomer brått blir borte, men det er jo ikke så lett å si sikkert siden f.eks kvalme oftest naturlig forsvinner før eller siden likevel. Så det eneste sikre er ultralyd. Heldigvis så er dette noe som ikke skjer så ofte, så lykke til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå