Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Nå er det sånn at jenta mi er to måneder nå og hun er frisk å kry. Jeg har masse melk å gi henne, så ammingen er det ikke no problemer med i det hele tatt. Hun tar flaske også. Så jeg pleier å pumpe meg innimellom, nå er saken den at jeg vill ta meg en tur ut...eller vil ha muligheten at ta meg en tur uten at jeg må pumpe meg i tre dager før. Ikke altid man har melk i frysern heller når jeg har lyst å finne på no. Litt spontanitet innimellom hadde ikke skadet meg nå for å si det sånn=) Problemet er det at jeg ikke kan få meg til å gi henne mme. Nå er det jo sånn at mme er bra nå om dagen å det går ingen nød på bebeiene når de får det. Så rent tektiskt sett skjønner jeg jo at det ikke gjør noe å gi henne det et mme måltid i ny og ne. Så har jeg det i hodet at så lenge jeg har mat så er det mm hun skal ha. Ikke mme. Luksus problem dette kansje, men hva synes dere? Så tenker jeg det at om et par måneder skal hun begyne med velling å grøt så jeg kan vel hålle meg hjemme frem til da. Noen som har disse tankene også? Noen som gir de små mme innimellom å det går bra? Får de vondt i magen, urolige? Etc. trenger litt inspill her=)
**Frøken84** Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 hei hei sleit med det samme selv den første stunden. men det gikk over etterhvert. (orka ikke pumpinga lengre) nå får hun mme rett som det er. (hvis hun er hjemme med pappa feks og jeg er og trener) Og det går kjempe fint. merker ikke no forskjell på henne=0)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for svar, må bare få opp motet litt=)
FanteGuri Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Tenkte akkurat som deg.. Men, så ble det slik at vesla ikke la på seg nok, og da måtte hun få mme i tillegg, så da ble det ikke så vanskelig likevel.. Mme er da mat det også, mange som vokser opp på det, inkludert meg selv.. Jenta di får jo mm som oftest, jeg syns ikke det er noe galt i og gi henne mme av og til når du skal ut.. Men, husk på at din melkeproduksjon kan bli mindre, dersom du går flere måltid uten å amme eller pumpe deg..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 MIn får bare mme....! Du kan jo kjøpe de ferdigblandede kartongene og ha i reserve hvis du plutselig vil finne på noe, de er helt geniale ) Da er du også sikret at blandingsforholdet er riktig, så minsker iallefall sjansen for magevondt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå