2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 er sååååååååååååååååå kvalm, vondt i korsryggen i en uke ca... i går fikk eg soppinfeksjon og gitt..blæææææææææ.. noe drit... øm nedi magen + kribling i magen... nå er jeg 18 dager over IKM... er så lei av å gå å ikke vite... siste test jeg tok var mandag for en uke siden og den var også neg... skal jeg liksom bare sitte her å vente og vente og vente på den mensen... æærh... jeg er drit lei.
Gutteprinsen Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 uff, det er kijpt å sitte sånn å vente:( har du tenkt å ta en tur til legen? jeg gikk 16 dager over, men tr kom den 17 okt. Du kan jo prøve å ta en test også Lykke til
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Tilhører vel egentlig uke 41 jeg da. 14 dager over nå. Har ikke giddet teste siden torsdag. Er veldig sikker på at det ikke har klaffet likevel, så venter bare på TR. Kjennes ut som den kommer til å komme når som helst her...
2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 kjennes ikke ut som den kommer her... er så lei av å bruke masse peng på tester som ikke lir positive.. jeg får vel bare se det litt an.. tror ikke jeg kommer til å kontakte lege enda vertfall.. jeg venter å ser en liten stund til.. jeg har lyst å teste igjen også da, men tror jeg må vente litt
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Pleier du har regelmessig mens da alexandra? Her svinger det alt fra 32 til 70 dager på det lengste. Tenkte å svi av en test på torsdag igjen før akupunkturtimen, men har slett ingen tro på at den kommer til å bli positiv heller.
2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 ja etter jeg fikk den igjen har jeg hatt den regelmessig 28 dager. forroige mnd fikk jeg den etter 21 dager men ellers har den holdt seg stabil.. lurer litt på om jeg skal be sambo kjøpe med seg en test på vei heim fra jobb.. siden han alikevel må kjøpe canesten til meg på grunn av sopp... etter jeg fikk Alexandra så fikk jeg mensen igjen fort, men mistet den igjen ganske rett etter, men etter jeg sluttet å amme i mai, har jeg som sagt hatt den ganske nøyaktig me 4 ukers mellomrom.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, da er det skikkelig irriterende at den er så forsinket da! Men hmm...soppinfeksjon er jo et symptom sies det Hehe
lille lol julibaby Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 hærregud hvor frustrerende d må være! håper du får svar snart:) er spent på dine vegner. Jeg har el innen noen dager så driver å tester med strimel for første gang, ganske spennende. Stå på jenter:)
2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2007 ja hadde en del soppinfeksjon når jeg gikk gravid sist.. tror jeg tar en test i dag, og viss den er negativ så får jeg vel bestille time til legen.. men vet jo ikke akkurat hva jeg skal si, flaut syns jeg
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 gi meg adressen til tempene dine, så skal jeg se på de:)
2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2007 de har du jo allerede sett.. siden jeg da glemte måleren hjemme i helgen så er det eneste i dag du ikke har sett... jeg tenkte på måleren hele tiden men klarte alikevel å glemme den.. så typisk
2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. oktober 2007 ja da var testen negativ IGJEN, jeg er såååå lei... ( så i måren ringer jeg til legen min å bestiller meg en time... orker ikke gå sånn, blir så sliten av det
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 Tja...hva tror du legen kommer til å gjøre da? Tar vel en graviditetstest og sier du heller får komme tilbake dersom TR ikke dukker opp innen rimelig tid??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Dersom du går til gynekolog blir det nok sikkert tatt innvendig UL. Jeg tenker litt at kanskje hun vil sjekke siden du tidligere nå for ikke så lenge siden, har hatt en cyste som sprakk
2prinsesserogbim Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. oktober 2007 ja det blir nok til det... i dag steig tempen min så jeg tror jeg vil se det litt an... viss jeg ikke får inkalling te gu snart så ringer jeg bare å sier jeg skal ha en time... jeg skulle tilbake til gu en mnd etter jeg var hos spesialist for urinlekasje problem.. og der var jeg 1 oktober, så da skal jeg jo snart tilbake... da kan jeg be de ta ul for å sjekke om alt er som det skal i samme slengen..
2prinsesserogbim Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 23. oktober 2007 håper det ordner seg snart.. helst med en positiv test da.. hehe.. men om tanta kommer så er det ok, for da kan jeg komme meg i neste pp på en skikkelig måte..
2prinsesserogbim Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 23. oktober 2007 det fåregår rare ting i magen min,,, hmmm.. er det tr på vei, er det el eller hva....????? merkelige greier... lurer fælt.. jeg får se hvordan tempingen min går de neste dagene
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. oktober 2007 #18 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, du får vente å se på tempene. Vær gla du har startet å tempe, da begnner du vertfall snart å få kontroll over situasjonen din
2prinsesserogbim Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 23. oktober 2007 ja sant nok... tempinga går greit, men å tolke den tappen har jeg gitt opp...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. oktober 2007 #20 Skrevet 23. oktober 2007 man finner mye ut av å tempe også, så det skal gå bra. Blir spennende å se nå hva tempen blir fremmover. Jeg er på dpo 5 nå, så det er ikke så lenge til IKM. Men jeg vet 99,9% sikkert at jeg går over i 10pp
2prinsesserogbim Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 23. oktober 2007 håper det klaffer for oss begge snart... hadde vert gøy å fått samtidig da;o) hehe... ja det skal bli spennende med den tempen.. jeg kjenner at det fåregår ting i magen min... så skal bli gøy å se... hadde vert den beste julegaven om vi hadde fått en spire i magene våre;o) tenk så gøy om det hadde klaffa samtidig ca.. det hadde vert gøy du
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. oktober 2007 #22 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, jeg vet. Det hadde vert veldig morsomt. Men jeg tror nok at du blir det lenge før jeg eventuellt blir det. Å dessuten så føler jeg meg så sikker på at jeg kommer til å miste igjen. Er ikke trygg på at legene vil gi meg medisiner tidlig nok
2prinsesserogbim Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 23. oktober 2007 skjønner... tror egentli det blir lenge til jeg blir gravid også, men tiden vil vise... jeg prøver å holde meg opptimistisk, men er ikke alltid like lett når syklusen roter seg til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå