beentheredonethattwice Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er i uke 40 og rimelig fødeklar. Kynnere og litt småsyk. Må hente og levere i barnehagen. Gjør dere dette også?
*guttemamma* Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jepp, gjør meg egentlig ikke noe, er også i uke 40 og mye plaget med kynnere og nedpress. Håpe nesten at det er med på å starte fødsel. Men når lillingen er kommet så skal pappaen stå for levering og henting den første tiden. Vil ikke at lillegutt skal ha så lange dager i b.hagen, så jeg kommer til å levere og hente med en gang vi ha fått gode matrutiner..
*guttemamma* Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Det værste med den leveringen er jo at barnehagetantene nesten har veddmål på gang om når tid jeg kommer til å føde. De er like overrasket hver dag jeg kommer... hehe
Mamzen Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Her er det pappa som leverer og henter nå. Jeg skal komme sterkere tilbake senere!
likkjepetra Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Stort sett pappan som gjør det. Jeg krever å ha bilen om jeg skal gjøre det. Har 25 min gåtur hver vei og det blir litt i meste laget nå et par uker før termin...
håper på fulltreff Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 3 dager til termin, og jeg henter og bringer. Gir meg ikke før riene setter igang. Det hadde blitt alt for lange dager for lillemann om mannen min skulle ha gjort det. En annen mamma har termin 7 dager etter meg, så det er jo litt spennende å se om vi ser hverandre hver dag. Hun regner med å føde før tiden, og jeg etter, så det blir litt konkurranse nesten. Tipper de barnehageansatte har veddemål om hvem av oss som først får. hihi.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Skal trø veldig varsomt her nå,siden jeg selv ikke har barn fra før...bare lillegutt i magen. Men i og med at du snart kommer til og få dette barnet og kanskje ikke kommer til og lever og hente den første uka eller 2 etter fødsel tror jeg det betyr mye for barnet ditt at du tar den jobben så lenge du orker. Men orker du ikke så gjør du ikke det.. men av masse erfaringer med dette(jobber i bhg)hvet jeg det betyr mye for noen barn at mamma stiller opp lengst mulig..
Brummeline3barnsmor Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 jeg er alene med de to små jeg har....å pappaen til lillen i ,agen bor 6 timer unna med...så jeg må nok belage meg på å gjøre det selv helt til jeg føder...men synes det bare er koselig da :-)
fru Senilix Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hentet og leverte helt til jeg fødte. Og kjørte mannen på jobb. Vi har bare en bil, og jeg fikk så vondt når jeg jeg gikk for mye, og det skulle bare en tur opp og ned til barnehagen til før smertene kom. Hadde bilen de siste to ukene. Synes det var koselig for både den blivende storesøster og meg selv, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå