Gå til innhold

Tips til å formulere seg til å få ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en innkalling til ultralyd om to uker, men det er en innkalling til utredning hos gynekolog, som jeg ikke trenger nå. Jeg mente jeg hadde avbestilt den timen, men men.

Jeg var på ultralyd i uke 7 alt så bra ut. Men saken er den at jeg hadde en missed abortion forrige svangerskap i uke 12 (fosteret døde mange uker før). Så hva sier jeg: Ikke blør jeg, og gynekologen sa jeg bare måtte ringe om jeg begynte å blø..

Men kan bekymringer være god nok grunn til å be om ultralyd? Hva skal jeg si for at de tar meg alvorlig. Klarer ikke å løfte telefonrøret, fordi jeg er så redd for å bli avvist..

Synes det er for dumt å bestille ultralyd hos privat gynekolog, når denne timen her kan bli gratis...For jeg skal på ultralyd (Jeg er i uke 13)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring og si at du er bekymret fordi du hadde en MA sist gang, dette skulle holde mener nå jeg. Hvis ikke er det noe galt en plass. Man skal slippe å gå å være urolig for dette, klart det kan skje med alle at en mister, men mener at de som har gjort det tidligere bør få litt bedre oppfølgning.

Masse lykke til : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...