Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva skjer??? Du sa noko om testing fredag på eit anna innlegg, men så vart det stille... Lurer fælt da veit du!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at du lurer på hvordan jeg har det. Må nok skuffe deg når det gjelder den testen. Den ble negativ og tanta kom på besøk på lørdag. Måtte ta en test fordi jeg skulle på fest fredag. Måtte jo vite om jeg kunne nyte akohol. Nå er jeg igang med ny pergo-kur. Denne gangen skal jeg til gu på dag 11 (tirsdag) og ta blodprøve på dag 21. Er spent på hvordan det går med modningen av egg.

Ellers har jeg vært uten pc i et par uker. Har omsider fått en ny så nå blir jeg vell mer aktiv her inne igjen. Har litt abstinens nå og må lese meg opp på hva som skjer her inne.

Hvordan går det med deg da Beth? Tenker på deg innimellom og lurer på hvordan du har det.

Mange klemmer fra

Skrevet

Slik å forstå. Tenkte nok det var ei forklaring på fråveret. Livet utan PC er treigt! :)

Takk som spør - sjøl manglar eg litt kontrollen om dagen, men trur eg hadde EL i veka som gjekk (tom for testar, og gadd ikkje kjøpe nye). Eit par aksjar la vi inn, men det blir jo skot i blinde. Har treft på det før, eg da, men utan teljande resultat så langt. Ut i neste veke får vi sjå - igjen. Sukk.

Vi får håpe den pergo'n verkar nå da. Du har verkeleg fortent å lykkast så standhaftig som du har vore. Eg kryssar fingre for deg!

Klem frå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...