idamortil2 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hvilke merker sitter lengst i håret. Sist jeg farget det var fargen fin i 2 vask, så ble den tamm og matt og jeg ser ikke bra ut på håret. Vil farge det mørk brun. Er mørk blond sånn egentlig:) Jeg har vel normalt hår, ikke fint. (om du skjønner:) Også har jeg litt store krøller, om det har noe å si hva slags hår man har.
idamortil2 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2007 Ingen som farger håret selv her som er fornøyd???
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 De få gangene jeg farger håret selv (når jeg ikke har råd å gå til frisør), da kjøper jeg helst hårfarge HOS frisør. Tror det heter OneTouch eller kanskje bare Touch. Husker ikke navnet helt, men tror det er fra Wella.. Vet at de selges blant annet hos Nikita...
Frk. Hybelkanin Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg brukte catzy sist (ny?). Ble kjempe fornøyd. Jeg brukte moccabrun Farga det for en uke siden, så jeg er spent på hvor lenge den holder. Ser bra ut enn å lenge.
Pittamitta Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Casting har je brukt i alle år...alt annet "detter" ut av håret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå