Gå til innhold

Andre som også er over termin??FRUSTRASJON...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin på lørdag, og må bare innrømme at det tar på å gå over! selv om jeg hele tiden har visst at det er stor sannsynlighet for det første gangen.Har hatt endel kynnere og mensmurringer inatt, så jeg kan jo håpe på at ting er på gang.Skal til legen på kontroll idag, men han kommer sikkert ikke til å ta noen gyn. undersøkelse, kan jeg be om det? Er så spent på om jeg har noen åpning i det hele tatt.Finnes det flerei samme situasjon der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her!

Hadde også termin på lørdag, men..sitter her med kul på magen!

:-)

Kontroll til jordmor i morgen, eventuelt igangsetting pga lite fostervann.

Vi får bare vente!

Lykke lykke til!

;-)

Skrevet

Også 2 dager overtiden, men prøver å slappe av.

Ikke noe å gjøre med det...

Lykke til!

Skrevet

5 dager over UL termin. Har hatt masse maserier i snart 2 uker. Men, man er jo ikke på overtid før det har gått 2 uker etter termin, så er innstilt på at dagene kan gå sakte....

Skrevet

.....vi får kose oss som best vi kan imens..

:-)

Skrevet

Jeg og er 5dager over UL termin...Er rimelig LEI nå kan jeg si!!!Skal til legen i morra,så blir spennende å se hva han har å si:0)

Må bare smøre oss med tålmodighet damer:):)Selv om det er DRIT kjedelig å gå sånn å vite at babyen KUNNE faktisk vært her!!!!!!

Lykke til til alle vi som er på overtid da:):)Snart har vi nurka våre!!!!

Skrevet

Man er faktisk ikke på overtid før 2 uker etter termindato.

Man skal jo egentlig regne +-2 uker i forhold til termin som sannsynlig fødselstidspunkt.

Men det hjelper det sikkert ikke å høre......

Forstår godt at dere er utålmodige,

Skrevet

Stønn...vet, men ikke si det...hehe.

man når liksom det mentale målet når termindato er der..

Skrevet

Også 2 dager over....

Venter, men gruer også...vet hva som venter.

jaja..

Før eller siden MÅ jo babyen ut...tvi tvi, jenter!

Skrevet

tre dager etter termin nå. Blir litt skufffa hvis det går mot novemberbaby, buhu! Vi får bare smøre oss med tålmodighet. Og heie på fremgang... FInt å vite at vi i alle fall ikke får prematurbabyer, en fattig trøst kanskje, men dog. Jeg må innrømme at jeg ikke har vært helt klar før nå heller, jeg da. Men nå begynner jeg å bli klar, skal kanskje pakke deler av bagen i dag.

Skrevet

Pakk bagen, lurt å ha den der...selv om du tar vekk og putter oppi hele tida..jeg gjør!

Er klar, tror jeg..hadde termin på lørdag...

Venter en liten baby, med lite hode..hehe..ble målt til omkrets på 32 cm på fredag.

Ca 3 kg.

Hvor store babyer venter dere?

Skrevet

Ved termin er babyen min estimert til 4 kg, med 35 cm hodeomkrets. Men det er over seks uker siden målingen, og nå har det jo allerde gått over termin, så... Blir spennende å se hvor treffsikre de er. Skal kanskje spørre om å få henvisning til ny måling hvis dette drøyer.

Skrevet

så mange som hadde termin på lørdag da... Det hadde jeg også! og har heller ikke fått. Kanskje vi får på fredag, jenter! Tror det er da det er fullmåne! :)

Skrevet

Håper på onsdag jeg...

Føde på onsdag, hjem på fredag..til helg, tomt hus (ingen unger)....

Skrevet

Når vi var på en ekstra kontroll for en mnd siden veide lillemann 2800gram......Blir spennende å se hvor mye han veier når han kommer ut:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...