2SmåTroll Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er akkurat kommet ned til vekta jeg trives ved (minus 50kg) Og er jo nå blitt gravid :):) er 7+2 i dag og har allerede lagt på meg 4kg!!!!! Prøver og spise sunt, ikke vært så lett da jeg har vært konstant sulten. Så det har blitt litt mye mat. Og litt for lite aktivitet da jeg konstant er trøtt nå. Og vil jo si at jeg har sluttet og røyke,, det og pleier jo og ha litt og si på vekta.. *sukk* Flere som la på seg mye i begynnelsen, men så jevna det seg ut? Energien vil vel komme tilbake håper jeg? Vil jo ikke bli en diger dundre igjen.... Og jeg vet jeg kommer til og legge på meg nå, men ikke så mye i begynnelsen.
Amanda- Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 jeg er førstegangs så har ikke noen egene erfaringer... men min vekt har svingt litt.. stått stille .. så bevegd seg.. hehe... jeg er i min 39 uke.. lagt på meg 8 kg.. vil si at det er ganske bra... en venninne raste opp i begynnelsen, så sto den stille resten.. en annen venninne raste ned, og så raste opp... en annen la på seg nærmere 25 kg i første svangerskap.. i 2 svangerskap la hun bare på seg 5 kg... så alt er mulig=) se på det slik det er jo vært det... ser du er med nr 2.. med 2 barn i hus får du sikkert ikke så mye tid til og sitte i ro.. hehe... dette går nok bra=) det er vært det=)
susemor666 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hei=) Jeg hadde det akkurat som deg. la på meg 4-5 kg de første ukene, pga SULT. men nå er 13+4 og det har jevna seg ut. har ikke lagt på meg så utrolig fort og mye nå. Er ikke fult sååå sulten heller-heldigvis. var redd jeg skulle eta meg ihjel....... hehe. Men gjorde ikke det. Det går seg nok til. La på meg 22 kg med 1.mann og vil unødig bli like stor nå som da........ Lykke til videre=)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Med nr 1 & 2 la jeg på meg 9 kilo på 9 mnd Med nr 3 la jeg på meg 3 kilo på 9 mnd. Så får vi se hvordan det går med nr 4
2SmåTroll Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Da får jeg virkelig håpe det jevner seg ut, for jeg kan ikke fortsette i dette tempoet.. Trene litt i dag tror jeg ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå