mayaya Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Heisann! Jeg vet det er mange kloke damer der ute, kan noen hjelpe meg nå? Jeg skulle gjerne ha tatt en telefon til kommunen, men jeg er i utlandet uten fasttelefon, og det blir så sabla dyrt... Vi kommer hjem til Norge til jul, og trenger barnepass fra mars. Hvordan går vi fram da? Er det i det hele tatt mulig å søke barnehageplass til i mars?? Og hva gjør man for å søke på deltidsplass? Må man vite når man søker, hvilke dager man trenger? Vi er fra en kommune med full bhg-dekning, så jeg håper virkelig det ordner seg :-) Men hjeeeelp!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 send en mail kanskje, eller et brev?
mayaya Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 oki, kan man det altså? må ikke være et spesielt sjkema eller noe? og jeg kan sende nå? vi trenger jo barnepass før august.. tror de at alle ungene blir født i august eller? :-p
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Vi har sånn i vår kommune at man kan søke på internett. Gå inn på kommunens nettside og på barnehage, står sikkert der. Hvilken kommune er det?
mayaya Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 *dunke meg selv i hodet for andre gangen i dag* At jeg ikke tenkte på det... hehehehe Jepp, mulig man kan søke der ja :-) Jeg hører til Trondheim.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 http://trondheim.kommune.no/content.ap?thisId=1117610926&language=0
mayaya Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 da har jeg noe å lese på i kveld ja - takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå