Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Skal man måle midjemålet rundt navlen? Har lest at midjemål over 80 cm hos kvinner regnes som fedme, men jeg har jo en BMI som er rett over 25... altså littegranne overvektig...men midjemålet er godt over 80 cm... men så har jeg veldig høye hofter også.skal jeg måle lenger opp da? for hoftene mine går høyere enn navlen...
Ladybug~N&E Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 måler man ikke midjen der hvor man "svinger innover" da? for de som har timeglassfigur? de som ikke har det måler i navlehøyde. mener jeg å ha hørt/fått med meg. skyt meg om jeg tar feil;)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 ok, det høres bedre ut=) for skal jeg måle i navlehøyde så blir det jo hoftemål + bilring, hehe... men der som jeg svinger innover er målene betydelig mindre=)
Expat Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, minstemålet beveger seg nedover og nedover etterhvert som man blir tynnere, hihi... Når man måler "for å følge med" er det greit å måle livet på det tynneste, hofta på det bredeste, og rundt magen rett ved hoftekammen. Den i midten ser man ofte fort at beveger seg nedover ved evt slankers! fikk du kommet deg til ammepol, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå