Gå til innhold

Flere som har kjent eggløsningen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en el-test i kveld og ja,jeg har El i dag! og d har jeg kjent i dag! Jeg kjente d i magen,d var ett eller annet rart jeg kjente som skjedde og så kjente jeg stikkinger FLERE plasser.blant annet på venstre side et lite stykke fra navlen! Så jeg var ikke noe sjokkert da testen slo ut.

Så d var El blødning jeg hadde i går! En mørkebrun lang slimgreier som kom ut og når den landet i doen så fløt den ikke ut,men krympet bare.sånn El slim skal være.Sist mnd merket jeg ikke noe til El.Kansje jeg ikke hadde El heller! Den slo ut,men jeg tok den med morgenurin da,og da kan den bli FALSKT positiv har jeg lest på pernille.info.

Jeg tok den tidlig i ettermiddag først i dag,og da slo den ikke ut.da tisset jeg ca 2 timer før.På pernille.info stod at man man måtte helst vente minst 2 timer etter at man har tisset før man tester.Men på pakningsvedlegget står d at man må vente 4 timer etter at man har tisset før man tester,så jeg testet for tidlig så jeg tok en ny test nå i halv 11 tiden.og da slo den ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente et stikk nå nettopp også,men d var ovenfor navlen,på skrå,venstre side.Rart,d er vel ikke der eggstokken er???

Skrevet

Jeg har akkurat som menssmerter ved eggløsning på begge sider.

Altså dobbel eggløsning.

Skrevet

ok:=).Flere?

D er rart,i dag har jeg begynt å klø på brystvortene når d stikker..

Skrevet

Jeg kjente jeg ble gravid med denne tulla =0) sa til mannen min nååå sljedde det noe =0) Jammen meg hadde jeg ikke rett. Men nååå vil jeg ha henne ut 8 dager på overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...