Gå til innhold

HEMMORIDER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!!!!! jeg har nettop fått baby å med babyen kom 2 svære hemmorider! er d noen som har erfaring å tips om hvordan få dem bort! d er sinnsykkt vondt! pliiiis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv med Sheriproct!er en salve som skal brukes 2-3 ganger per dag.bruker den selv til tider-føler at den hjelper litt ivertfall!så er det lurt å bruke dusjen etter avføring..mere skånsomt liksom..og smøre med kremen etterpå,.når du er tørr..:-) er for jævlig ja!er mulig å få de fjernet også om man blir veldig plaget!

Skrevet

Sheriproct hjalp ikke på meg (har brukt en uke nå og står at jeg ikke kan bruke den mer enn en uke)... Vet ikke om det har noe med at de ikke er så veldig store, og at de ikke gjør vondt...?

Skrevet

Jeg bruker aloe vera-gele, jeg. Funker det og - på meg hvertfall. Føler, til tider, at jeg har skikkelig bavian-rompe (unnskyld uttrykket). Gelene fjerner de ikke, men gjør de mindre "oppblåst".

Skrevet

Jeg har nettopp hatt tidenes hemorride. Det var bare 1, men fy f så vond den var, måtte til og med ta smertestillende. Det som gjorde at den trakk seg tilbake var at hver gang jeg hadde vært og gjort nr 2, vasket jeg meg, tørket meg godt, så la jeg en isbit på den, gjør jævlig vondt, så du greier ikke så lenge, men etter 2 dager var den trukket seg tilbake. Hemorrider krever pleie, jo mer isbit, jo bedre)))

Skrevet

fikk å det men de forsvant etter kort tid av seg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...