jula Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 har 2 uker til termin,og vet at fødselen kan starte når som helst i de neste 4 ukene..Men,er så utrolig urolig i kroppen-kribler i armer og bein..som om jeg skal ha eksamen i morgen!:-/ har satt den berømte baggen i gangen,har akurat dusjet og barbert med både her og dær!føler at nå kan det bare skje!er ikke plaget med noe spesielt og føler meg ganske pigg!tenkte å vaske litt i huset i morgen!se om jeg blir mindre rastløs..!smånervøs/skrekkblandet fryd-vet at snart vil alt bli forandret,blir rørt bare jeg tenker på at jeg om ikke lenge skal holde et lite barn i armene mine..:-) uff,rart det her-mitt første barn!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Har en stund no tenkt at det er "ca. 5 uker igjen", men når jeg så på kalenderen er det bare 4 uker og 5 dager... SHIT!!!! Gjett om et lys gikk opp for meg! Føler det er ingen tid igjen, og føles helt uvirkelig at den lille gutten vår snart er her hos oss! Vårt første barn også, så no er jeg så sinnsykt spent-på fødselen, tiden etter, hvordan han ser ut, hvordan jeg blir som mor osv... Satt og lo og gråt om hverandre her i sted, nesten sjokktilstand, hehe...
titt tei Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Er 7 dager over termin og utrolig rastløs. Aner ikke lenger hva jeg skal finne på for å få tiden til å gå. Nå vil jeg bare føde!!!!!!
jula Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 skjønner hva du mener..har vaska rundt gangen i dag..bare for å få tiden til å gå:-) litt mindre rastløs nå..:-)
MissBehave Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal ta keisersnitt nå på onsdag, og reiser inn til sykehuset allerede imorgen. He he he, og jeg er så utrolig rastlös at jeg går rundt meg selv her Gjör husarbeid så det jomer etter, og pakker bagen x-antall ganger etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå