mayaya Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hva er den greia som var med siste bladet.. En veske, men til hva?
* 5 om dagen * Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 bare noe vas, ikke noe å ha. ga den til jenta her jeg på 6 år, ho ble fornøyd med den plastikksaken...hehe...
mayaya Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, første jeg tenkte var liksom noe sånt ja.. men så tenkte jeg på den nå i det den var på vei i søpla, og fant ut at jeg skulle høre om det var noe med den.. heheheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå