Gå til innhold

Uff riktig så oppgitt jeg nå!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et tips fra ei venninne, om å sende en mail til ei synsk dame fra Danmark. Sendte henne noen spørsmål jeg gjerne ville ha svar på.

Har gått noen dager, å nå for en times tid siden fikk jeg svar.

Hun hadde svart, men absolutt ikke positivt.

Jeg er alenemor til 1, og har nr 2 i magen ( samme barnefar). Han har nå ny kjæreste, men jeg ønsker så meget at vi skal finne tilbake til hverandre igjen:( Spurte henne om det kom til å skje, å når jeg evt kom til å finne kjærligheten igjen. Hun svarte at jeg og barnefaren aldri mer kom til å bli sammen, og at jeg kommer til å bli fullstendig alenemor, å møte drømmemannen min om 6 år. Jeg spurte også om de to kom til å holde sammen, å hun svarte at de faktisk har det meget godt med hverandre og forholdet kommer garantert til å vare.

Føler meg helt kvalm her jeg sitter. Hadde dere gått ut ifra dette?

vi lever i en verden hvor alt kan skje uten at man aner noe som helst. Tror dere på klarsynte? som man ikke møter engang?

Hilsen oppgitt "snartalenemammatil2!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann jeg har også spurt en synsk dame om spm før og de stemte med meg ifjor, spurte henne igjen for noen dager siden selv.

du må huske at det er hjelp til selvhjelp, du bestemmer selv veiene du velger så det som hun sa kan skje, men om du velger en annen vei kan det bli noe helt annet.

men man må ikke tro på alt heller, du må føle etter i hjertet ditt hva som er riktig for deg ikke sant :)

du kan jo lese mitt innlegg med mine svar

håper du finner ut av dette, lykke til *klem*

Skrevet

Ble så såret da hun skrev at jeg hadde oppført meg skikkelig umodent mot han, og at de to hadde det mye bedre enn meg å han. Vi var forlovet å hele pakka, å de har bare vært sammen noen mnd.

Jeg har gjort mye dumt, men skulle såå gjerne ønske jeg kunne forandre på noe. Fikk bare stille henne 3 spm, og skulle ønske jeg spurte om noe annet:/

Skrevet

det er vel litt problemet med klarsynte ting...du får ikke alltid svaret du ønsker deg!

Skrevet

huff jeg skjønner det er sårende å få høre sånt, men send meg ett brev om du ønsker å snakke om det, skal ikke nevne for noen hvem du er det kan du stole på.

Skrevet

Oj. Det er umulig for noen å mene noe om rådene du har fått. Men jeg vil så gjerne si noe likevel, for jeg tror du har det ganske vondt med det svaret du har fått.

Klarsynte og spåkoner, healere og alternative terapeuter har sikkert utrolig mye godt i seg og det de gjør. Men ikke legg for mye i det svaret du fikk. Du spurte sikkert veldig i affekt, og det eneste rette svaret du kunne få - var jo at dere kom til å finne sammen igjen. Og når det er det eneste rette svaret, så er det ikke alltid lurt å spørre.

Man kan ikke påvirke andre slik at de endres. Det er opp til din eks å bestemme seg for hva han vil - med eller uten spåkone. Og det er opp til deg å akseptere hans valg, selv om det gjør vondt. Du ville sikkert aldri trives i et forhold som bare du ønsker deg. Og det er skummelt å ønske seg et forhold for å fylle en tomhet. Dette er noe jeg selv har måttet lære meg gang på gang. Og det er en hard vei for oss som er følelsesmennesker.

Jeg har noen leveregler jeg har lært meg å følge når situasjonen er som den du beskriver:

- Kom i balanse og vær tilfreds i din enetilværelse før du søker deg inn i et nytt eller gammelt forhold. (Og det tar tid! :o) )

- Ikke la deg skremme av fremtiden. Jeg har selv vært alenepappa til 2 små i noen år - har hatt dem på heltid. jeg var livredd og følte meg alene, men det fungerer.

- Spåkoner kan mene mye, men de aner lite om din eller noen andres frie vilje. Bruk den positivt i livet ditt! Det er deg og barna du skal bygge for!:o)

- Når du ønsker deg noe positivt lenge og hard nok - så begynner universet å arbeide for deg. Aner ikke hvordan det har seg, men på sikt stemmer det.

Håper ikke det gjorde noe at jeg svarte som mann. Lykke til!

Skrevet

skriver under på det du sier her! spesielt dette med å tenke positivt og ønske seg noe positivt!!

Skrevet

tusen takk for et godt og utfyllende svar!

Er så sant alt du skriver, og ingen kan vell egentlig vite nøyaktig hva som kommer til å skje. Følte bare at siden jeg fikk stille 3 spm, kunne jeg spørre om ting ang han, for det er noe jeg virkelig lurer på. Har gjort det lenge. Situasjonen nå er nesten uutholdende! Er så lei meg av og til at det er sykt. Vi hadde det godt sammen den tiden vi hadde, og jeg skulle så ønske at vi kunne skru tilbake tiden. Så inderlig. Men du har helt rett, blir feil å spør om noe som enten blir ja eller nei, når ja er det eneste svaret jeg vil høre.

Får vel bare ta ting som det kommer, og komme meg over denne knekken jeg har hatt en stund. Jeg lever for barna mine, og de skal få verdens beste mamma uannsett hva som skjer i mitt kjærlighetsliv.

Håper jeg også finner kjærligheten en dag da.

igjen, takk for gode svar! varmer å se at noen gidder å svare sånne syteinnlegg også.

klemmer fra meg. (HI)

Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til og si at hvis det ikke er meningen at dere skal være i sammen, er det noe mye bedre som venter på deg når du har kommet deg videre fra dette:) kanskje eksen din sin rolle i livet ditt var å gi deg deres to barn, og tiden dere hadde sammen, men at det er en annen som er ment for deg videre i livet...alt skjer for en grunn, og en dag vil du kanskje prise deg lykkelig for at det ikke ble deg og han!

:)

Skrevet

prøv å stille samme spm til et annet medium også, det hadde jeg gjort!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...