Topmodel Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Babyen skal få litt mat i morgen. hva skal jeg begynne med?
Musemor med tre søte små Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Har hørt om veldig mange barn som ikke liker risgrøten, så vi begynte med mais
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 jeg avventer litt med mais og ris grøt jeg da.. siden dette inneholder melk. jeg bruker nestle sinlac som er fri for melk, laktose og gluten.. denne liker snuppa mi godt
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 tilsatt masse sukker i sinlac da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå