PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jippi! I går sovnet hun faktisk uten at vi måtte gå inn til henne og gi smokken engang, mens i dag måtte d et par turer til...men helt utrolig deilig Til nå har vi måttet bysse henne, kjøre henne i vognen, la henne sovne ved puppen etc...og da har hun alltid våknet opp igjen etter en stund...gjerne flere ganger...Mens i går og i dag har hun sovnet av seg selv, og ikke våknet igjen heller! Deilig Både for oss og hun
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Åhhh, så deilig - jeg vil også ha en sånn baby *misunnelig* Har hatt Milla på puppen i hele kveld, men hver gang hun dupper av og jeg prøver å legge henne vekk, så våkner hun....har lagt henne i vognen nå og det gikk greit i ti min, men nå har begynt å protestere:o( Blæhhh, ser for meg at dette blir en av de nettene jeg ikke får henne til å sovne uten å legge henne i sengen med meg og ligge å amme til vi begge sovner...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 He he, Leah pleier å være sånn som Milla altså Men har klart å finne en måte å roe henne, og har gjort d samme hver kveld nå...før var d litt pupping, litt byssing, litt kjøring i vogn om en annen...Alt ettersom hva som virket.. Men i d siste har jeg gitt henne mat, og så lagt henne i armkroken min, mage mot mage...gitt henne smokken, og hatt henne inntil meg slik at den ikke datt ut igjen..hun har vridd på seg, og vrælt, men jeg har bare sittet tålmodig og bysset den lille kroppen og laget koselyder...Og i d siste har d gått kortere og kortere tid før hun har sovnet..men hun har veldig ofte våknet når jeg la henne inn i sengen da, og så var d på an igjen.. Men nå virker d som om hun har skjønt at kveld er kveld, og jeg har ikke trengt å bysse henne de siste dagene..Håper d varer!! Har du prøvd å varme sengen hennes m varmeflaske, så overgangen fra å ligge inntil deg ikke ble så stor?Nå kpm jeg forresten på noe...kjøpte en liten Tigerguttbamse til hun her i forrige uke, sånn beanbag bamse...denne er hun blitt veldig glad i, vi har den m overalt..den er akkurat stor nok til at hun kan ha den i armene, og så sutter hun på ørene/halen/nesen..denne har hun m seg i sengen..kanskje den gjør henne rolig og trygg så hun får sove? Mulig d er derfor..har jeg ikke tenkt på før nå faktisk...
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Milla vil ikke ha smokk hun da...bruker meg som smokk i stede;o/ Hun har en koseklut som jeg har hatt inntil meg, som hun har med seg når hun sover - håper at den kan ha samme gode effekten på henne som på storebror...ellers teller jeg bare ned til hun blir 3 mnd og regner med at alt løser seg da;o)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Kanskje vi har nådd den magiske 3mnd-grensen? Hun er jo straks 3 mnd... Hun våknet igjen rett etter jeg skrev d andre innlegget...he he...typisk.. Men d var av mageknip da, stakkars liten...så hun hadde nok ikke våknet hvis hun ikke hadde hatt knip..er sovnet igjen da, men nå gråter hun og vrir på seg i søvne innimellom stakkars..promper og står i..sikkert noe luft som står fast..hun har ikke bæsjet i dag heller, så d kommer vel i natt tenker jeg...ikke lett for disse små nei...
*smula* Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Godt å lese at det er flere som har det som oss. Har så følelsen av at det er bare vi som sliter med å få lagt lillegutt. Kan telle på en hånd antall ganger han har sovnet av seg selv, uten å sovne ved puppen. Og i går kveld var det helt håpløst. Vet ikke helt hva vi skal gjøre for å prøve å få han til å sovne av seg selv. Han tar ikke smokk, vi øver og øver... Men plutselig en dag løser det seg vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå